![]() |
Overtijd
Kan mijn vriendin overtijd zijn ookal slikt ze de pil?
Ze zou 2 dagen geleden ongesteld moeten zijn geworden maar dit is uitgebleven. We hebben de afgelopen maand veilig gevreeën zoals gewoonlijk, zij de pil, ik condoom. 1x is het condoom gescheurd maar nog lang voordat ik klaarkwam. |
Ik zou gewoon nog even wachten met je zorgen maken. Het kan best dat je 2/3/4 dagen nadat je voor het laatst de pil hebt geslikt ongesteld wordt. Kleine kans dat ze zwanger is hoor.
|
Citaat:
|
Kleine kans, zoals vixen zei. Je vrijt ontzettend veilig, dus daar kan het niet aan liggen. De pil zorgt wel voor een regelmatigere menstruatie, maar dat zegt niet alles, het is en blijft een menselijk lichaam wat niet helemaal berekenbaar is. Niet teveel zorgen maken, als het over een paar dagen nog niet zo ver is, ff langs de huisarts gaan.
|
dit hoort eigenlijk in grote piltopic vind ik
maar ik ben geen fb-er :) ik heb het zelf ook een paar keer gehad en als ik een aantal strippen doorslik, dan ben ik 'tevroeg' zeg maar. het verschilt nog wel eens natuurlijk kan het zijn dat je vriendin zwanger is ik bedoel ik ken genoeg verhalen van meisjes die de pil 'perfect' deden en nog zwanger werden :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |