![]() |
Miss Kittin -> Heineken Music Hall
Hoi!
De zoekfunctie doet t niet dus weet niet of dit dr al staat.. Maar wie gaat er naar Miss Kittin volgende week? Ze draait in Amsterdam Heineken Music Hall, 3 uur lang nr's van dr nieuwe CD "Icom". Entree is 34 euro (bleeeeh duur) Maarja..wie gaat? :D |
34 euro voor miss kittin :|
OMG no way dus denk ik dan |
zoals het er nu uitziet hoort dit op muziek
|
Je hebt het ongetwijfeld over Speakerplay
zaterdag 29 mei 2004 22:00 - 07:00 Heineken Music Hall Amsterdam Bart Skils Dave Clarke (live) Estroe Green Velvet Jeff Mills Miss Kittin Steffi Steve Rachmad |
Een cd met 3 uur muziek. :cool:
|
haha :rolleyes:
|
Fuck miss kittin die 2 jaar geleden ofzo liep te zeiken dat ze niets meer zou doen omdat de electro scene te commercieel zou gaan worden.
Wie treed er nu weer op voor 34 euros. |
Duur
Gaaf Te duur. :( |
Citaat:
maar goed, dat dacht ik dus ook en Green Velvet & Dave Clarke komen toch al op Dour <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gehoord dat de nieuwe cd van miss kitten echt niet cool is (N)
|
als je echte miss kittin wilt horen moet je "first album" van miss kittin&the hacker dl"n-rippin kittin is ook echt heel goed vind ik.
je hebt ook nog een aantal vinyls met miss kittin trcks die niet op cd te krijgen zijn-ook (y) dr laatste cd is ook wel goed (heel goed als miss kttin addct :D ) maar ja-verder is t allemaal gemixt en niet eens een eige lied drin :( zijn r nog mensen naar i love techno-->miss kittin gweest ? |
Citaat:
|
fuck dat feest miss kittin is cool en ik zie haar wel op 10 days off deze en dave clark en green velvet enzo komen ook op dour en dat is 4 dagen feest voor 62 euro in plaats van drie uur voor 34 euro getikt!
en ik wil miss kittin samen met the hacker weer een keer zien! |
Ja het is zeker duur..ik weet het ook nog niet helemaal zeker gewoon om de prijs :S Maarja..zie t wel. Wil dr wel al zo lang live zien en vorig jaar op Lowlands toen moest ik zondag al weg dus heb ik haar ook niet kunnen zien :( Maarja..zie wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |