![]() |
Geen zin om te slapen
hebben jullie hier ook wel es last van?
en wat doen jullie dan 's nachts? ik heb geen zin om vannacht te gaan slapen, maar k weet ook nie echt wat k anders zou moeten doen. Lezen is geen optie, dan val k toch in slaap :S. |
Toch gaan slapen. Je lichaam heeft die rust nodig.
|
in bed gaan liggen en wachten tot je in slaap valt :|
logisch he je kan toch niet de hele nacht wakker blijven ?? |
Ik ga dan altijd tv-kijken en op den duur word ik wel gewoon moe en dan ga ik gewoon slapen. :) :|
|
Even een vraagje: hoe denk jij morgen op school te zitten als je niet geslapen hebt vannacht:o
|
niet
daarom juist |
Ga tequila drinken :cool:
|
Ik heb morgen een pw frans dat iki niet zo goed (lees niet :() geleerd heb. Ik kan nu nog leren, dus val ik vanzelf in slaap (want frans is zooooooooo saai)
|
Citaat:
|
wat moet je nou snachts in je eentje doen.. dan slaap je morgen overdag, terwijl je overdag veel leukere dingen kan doen dan snachts. ga gewoon snachts slapen en overdag leuke dingen doen.
|
ben ik dan echt de enige die soms geen zin om te slapen heeft????? :s :bloos:
|
ik heb altijd zin om te slapen
|
slapen is chill
|
forummen :rolleyes:
|
Zou ze al slapen:p
|
Ik ga in bed liggen lezen.
Als je dan echt moe bent val je vanzelf in slaap. |
helpt allemaal niet, kan ook nie slapen,heb dadelijk om 0900u. duits examen :eek:
|
Soms.
|
Citaat:
|
Slapen....hihi...k wou dat k nu nog even slapen kon! maar ik heb nooit zin om niet te slapen...k wil en kan altijd wel slapen.
|
Drink gewoon heel veel red bull en koffie, dan val je zeker niet in slaap.
|
Ik heb het nogal vaak. :o
Als ik echt moe (te moe om te slapen) ben, ga ik op bed liggen om zo toch nog wat te rusten, anders wil ik nogal eens gaan lezen, werken aan bepaalde taken (school), enz, wat ik overdag ook doe, maar dan rustiger ed. |
Lezen.
|
Daar heb ik tijdens het weekend vaak last van. Helemaal geen drang hebben om in slaap te vallen, maar gewoon de hele tijd wakker blijven. Ik forum meestal of lig gewoon wakker over dingen na te denken.
Weet je wat het leuke is? Die volgende morgen heb ik de grootste moeite om uit m'n bed te komen. =P |
Een saai boek lezen.
|
neuken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Witte wijn. |
Citaat:
Offtopic: Dat moet je natuurlijk met Matthias overleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van alcohol ga je juist onrustig slapen. Ik ga altijd maar mijn kamer opruimen als ik niet kan slapen. Besteed ik mijn tijd tenminste nuttig en het scheelt weer voor gezeik van mijn moeder overdag :)
|
Als ik achter me pc'tje blijf zitten, word ik nauwelijks moe, best kut als je de volgende dag school hebt. Het beste vanuit je bed tv te gaan kijken, op een gegeven moment val je heus wel in slaap.
|
Forummen.
Iets lezen. Forummen bij www.nieuwrechts.nl/forum. Nare man uithoren over hoe bezopen hij is. Chatten met een vriendin. Douchen. Een werkstukje ofzo maken. Een betoogje typen voor één of ander vak of gewoon voor de lol. Een broek repareren. :s Muziek beluisteren. In bed liggen en naar het plafond staren. Masturberen. In bed liggen en naar het plafond staren met het licht uit. Viool spelen. De krant van gisteren lezen. |
Toen ik nog blowde sliep ik heel goed die nacht. En nu komt het. Ik was ook fit wakker. Dus rook een jointje om 11 uur en een uur later slaap je als een blok.
|
Ja, ik heb ook vaak geen zin om te slapen terwijl ik vroeg op moet de volgende dag. Meestal blijf ik op tot een uur of 1 en dan ben ik wel moe, dus ga ik maar slapen. Want meestal als ik moe ben, heb ik ook zin om te gaan slapen :D
|
Citaat:
Ik ook, maar ik kan het eigenlijk nooit. :mad: |
Ik ga altijd wat lezen of muziek luisteren, dan val ik vanzelf wel in slaap. Of gewoon in bed gaan liggen en proberen te slapen..
Ik heb eigenlijk nooit géén zin om te slapen, slapen is altijd fijn :) |
Citaat:
|
radio heel zacht aanzetten op cd aanzetten (ook heel zacht:o)
dan droom ik vanzelf weg :o |
Lees gewoon een dikke boek uit,dat doe ik altijd en het lukt best!!!
|
Citaat:
|
waarom zou je niet willen slapen? het klinkt in het begin misschien leuk maar als je er de volgende dag als een zombie bijloopt heeft het weinig nut! gewoon gaan slapen dus
|
Slapen is heeeeeeerlijk
|
Als ik niet kan slapen ga ik batsen.
|
Lezen, praten met Marit
|
Mwjah, de laatste tijd ben ik niet moe, maar probeer ik wel te slapen. Ik 'slaap' dan wel, maar rust niet echt uit...eh...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |