![]() |
[Schilderij] Nieuw Werk!
ehm, iets nieuws:
the End I'll never look into your eyes again. http://www.focus-consult.nl/familie/schilderij1.JPG Yeah :cool: :) (y) |
Ok nu zit je gewoon met ons te fucken.
|
Leg eerst maar eesn uit wat je bedoelt met je werk.
|
Oke. Dit is het complete einde. De Hel misschien wel. Zonder kazen dit keer. Dit schilderij geeft aan dat alles eindig is. Niets gaat eeuwig door. Ieder lijntje heeft een begin en een einde. Ieder mens heeft een begin en een einde. Pijn en tegenslag ontmoet je dagelijks op die lijn. Dit is een visualisatie van alle duizenden die dagelijks sterven.
|
Ik weet niet wat er mee bedoeld maar ... Je zou er wel een soort get the picture van kunnen maken, en dan zou mijn eerst gok zijn De rand van een vogel nestje bij nacht ....
|
Citaat:
|
Hij zit in de knup en moet het touw eens doorhakken. Ehm...een van de touwen. Ik vind het niet echt slecht ofzo, ik doe het je niet na XD. Het heeft wel iets...denk k :p
|
Voor alle mensen die het wel leuk vinden:
Pain. http://www.focus-consult.nl/familie/schilderij2.JPG Hate. http://www.focus-consult.nl/familie/schilderij3.JPG |
ik vind die laatste niet echt kloppen, haat en ronde lijnen enzo, maarja boeieh, ik vind t leuk om te zien, meer niet
|
Ik zie het er echt niet in, die diepere gedachte van jou. Is ook nog niet eens leuk om naar te kijken. Eentonige zwarte strepen op een doek...:|
En die andere twee, met vage titels als Pain en Hate lijken (zijn?) gewoon met Paint gemaakt. Ontzettend nietszeggend en lelijk. |
Wel héél erg abstract :rolleyes:
|
leer eerst maar eens echt schilderen :rolleyes:
|
fuck! wij begrijpen elkaar (y) ........ Nu alleen de rest van de wereld nog :D
|
This is the end, my only friend, the End :cool:
Kan de eerste meer waarderen dan Pain en Hate. |
Citaat:
|
Volgens mij moet je iets beter leren je emoties beter in de kunst te brengen, ik vind dat je wel goed kunstzinnig bezig bent, (en voor iedereen die denkt dat kunst zo nodig alleen maar mooi moet zijn is ouderwets bezig) alleen je denkt er misschien iets te rationeel over na. Probeer je gevoel een beetje te laten meespelen en niet te denken: "goh, hoe zou haat er in het zwartwit uitzien".
|
WTF! ik zie net je andere post, en dat was veeeel beter!
|
Citaat:
|
de 1e vind ik niet zo, de kleuren zijn wat mat en het komt niet over
Pain daarentegen klopt voor mijn gevoel helemaal! |
Citaat:
|
dropveters!!! :cool: Good god gozer, leer eens goed abstract te schilderen en ook daadwerkelijk iets neer te zetten waar de meerderheid een gevoel bij heeft.
|
Pain vind ik de mooiste :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het doet me een beetje denken aan doornstruiken, zoals waar Broer Konijn in woont :D. En dan wel een doodlopend stuk, waar je hopeloos in verstrikt raakt. |
Citaat:
|
'the End' vind ik qua uitwerking eerlijk gezegd niet mooi; lelijke verfstreken. 'pain' is mijns inziens wat te simpel; meer gewoon een patroontje, en ik vraag mij ook af waarmee deze twee schilderijen gemaakt zijn. De titel vind ik ook wat nietszeggend eerlijk gezegd; ik vind het schilderij dat gevoel niet echt weerspiegelen/uitbeelden.
'Hate' vind ik qua uitwerking nog het beste, maar ik vind het schilderij niet met de titel kloppen. Bij het gevoel van haten stel ik me ook geen ronde vormen voor; inhoudelijk gezien snap ik het schilderij niet echt. |
Citaat:
|
Het roept zeker haatneigingen op (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |