![]() |
DK gaat naar de klere
Zoals jullie misschien wel weten post ik niet meer, maar kijk hier nog wel regelmatig rond en het niveau daalt dieper en dieper.
DK is echt binnen een paar maanden net als Onzin. Ik weet dat het al vaker gezegt is maar het gaat echt die kant zeker wel uit... |
wat wou je eraan doen?
|
Inderdaad, de laatste week merk ik op dat mijn geliefde Kantine op weg is naar de ondergang. Komt vast door al die 'interessante' topics van Solero en Wasbeermeneer.
Nú begin ik dat "Kantineprobleem" te begrijpen. :( |
Citaat:
|
Ik zal eens wat interessante topics bedenken :)
|
En zie je nou wel dat ik gelijk had met die sig van jou. :nono:
|
Ach joh, zoals het nu is, is het eigenlijk altijd geweest. Misschien de laatste tijd wat meer "gechat", maar die shit lees ik toch niet :p
|
Wat voor niveau had DK vroeger dan?
|
Ik vind dat er meer van dit soort fantastische topics moeten komen.
|
Dit topic verhoogt het niveau echt met sprongen(y)
|
Ik kom wel terug als het niveau weer terug is op het oude peil.
*Wacht* |
Citaat:
hun kennen de klaagmuur niet eens meer, Noobs :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De klaagmuur herinner ik me nog wel, hoor... al geloof ik dat ik nog geen lid was, toen... Maareh... ik ben het wel eens met dat het "niveau" in de kantine niet echt hoog is. Er zijn heel veel opsommingstopics, waarvan de meeste mensen de reacties niet eens lezen. Dat vind ik jammer. Wat ik wel leuke topics vind zijn die dat je een voorspelling doet over de volgende forummer en dat die dan moet zeggen of het waar is... Maar volgens mij is het ook best wel moeilijk om een leuk topic te verzinnen, hoor... |
In die jaren hiervoor hebben we nu wel zo'n beetje alle onderwerpen gehad denk ik...
|
Citaat:
|
Gelukkig helpt dit.
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is al 2 jaar klote.
|
Sommige maanden staan er leuke, nuttige toppics
Andere maanden is het net zoals onzin, maar dan volgegooid met slotjes. Op het moment zitten we in een dal maar het wordt wel weer beter :) |
we hebben wel een beetje alle leuke discussie topics gehad.. en dat terwijl ik hier pas een krap half jaartje zit
|
DK heeft bij mijn weten nooit echt een denderend hoog niveau gehad.
|
Citaat:
|
een betere kantine begint bij jezelf (y)
|
Ja, dat wisten we al.
|
Daarom ben ik gekomen om het niveau te verhogen :)
|
Tiswa.
|
En wie doet dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D ;) |
het in nu ongeveer een maand of 8-9 dat ik hier wenig meer kom.
Daarna ben ik naar onzin gegaan en af en toe een kijkje op DK genomen. Ik weet neit wát er mist, maar mijn plezier is hier verdwenen, vooral de afgelopen paar weken helaas |
Citaat:
|
het niveau zakt in heel nederland :eek:
|
Citaat:
|
*Burp*
Als het niveau nu niet stijgt.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic keert ook om de zoveel tijd terug... :s
Doe er wat aan of laat het zo, maar ga dan ook niet lopen zeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens... je mag helemaal niet chatten op 't forum :nono: :p |
Citaat:
mij interesseert het nauwelijks wat voor niveau DK heeft, als het me irriteert, ga ik wel naar een ander subforum. |
Chatslet!
|
Citaat:
En ontopic ben ik het met je eens! Succes nog! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |