![]() |
Maagzweer??
Ik heb een vraagje.
Mijn moeder heeft al heel de dag last van maagpijn. Vanavond werd het echt te erg, ze bleef maar meer en meer pijn hebben en toen ze een pijnstiller wou nemen braakte ze die direct terug uit. Ze was heel flauw (duizelig) en heeft dus enkele keren moeten braken. Uiteindelijk hebben we haar naar de kliniek gevoerd. Weet iemand of dit ernstig kan zijn? Heeft nog iemand zoiets meegemaakt? Zou het een maagzweer zijn? Ze heeft dit nog nooit eerder gehad. 'k zou graag wat gerustgesteld zijn. |
Niemand? :(
't Is al laat...maar toch...'k voel me niet op mijn gemak. |
Huisarts kan 'r verder helpen.
|
Citaat:
idd, zonder volg-onderzoek is hier erg weinig op te zeggen... Het kan echt vannalles zijn, een maagzweer is veelvoorkomend, maar dat hoeft het niet perse te zijn. ga even langs iemand die er verstand van heeft en laat het even nakijken. |
Wanneer heeft ze precies last van pijn? Bij een maagzweer zou ze namelijk of tijdens het eten of na het eten/'s nachts pijn moeten hebben. Volgens mij zou je bij een maagzweer ook niet echt een pijnstiller uitbraken.
|
Ze heeft nu enkele onderzoeken achter de rug en nog een paar te gaan eigenlijk. Ze weten al dat de maagwand (of maagmond of zo, k weet het niet meer) ontstoken is en dat er misschien sprake is van nierstenen. Dus al bij al niet zo erg. :)
Natuurlijk ook geen pretje...maar 't is niet direct heel gevaarlijk of zo, denk ik toch. |
misschien voedsel vergiftinging fout gespelt :bloos:
|
Hmm, 'k denk het niet, aangezien we met heel het gezin hetzelfde hebben gegeten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |