![]() |
waah
een vriend van mij loopt de hele tijd achter mij aan, wil de hele tijd met me naar de stad, naar de bios enz. hij geeft me ook de hele tijd dingen. volgens al mijn vriendinnen valt hij op mij. ik vind het best een aardige jongen, maar ik voel me totaal niet aangetrokken tot hem. ik durf dit allemaal niet tegen hem te zeggen want wat als hij helemaal niet op mij valt........ moet ik wachten tot hij me vraagt en dan nee zeggen? moet ik heb negeren? hebben jullie ervaring en wat deden jullie toen. ik wil best wel gewoon af en toe iets doen met hem met een groep andere mensen. en ik wil hem echt niet kwetsen. want nu voelt het wel alsof ik heb gebruik. maar hij dringt zichzelf gewoon op. ik ben echt te laf om dit allemaal te zeggen.
|
Citaat:
Goed, anyway, als je dergelijke cadeautjes aanneemt zonder wat met 'em te willen, maak je misbruik van 'em. Je moet in dat soort gevallen ook het lef hebben om te zeggen dat je hem gewoon als vriend ziet, en dat er echt niet meer in zit. Doe dat trouwens wel ff als niemand erbij is, een blauwtje lopen is al vervelend genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan moet je dat gewoon zeggen, wat je nu doet is gewoon laag.
|
Citaat:
|
Nu zeggen dat je 'm niet wil, anders dan kwets je hem veel meer omdat je hem gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof me. Als jongen wil je zo snel mogelijk weten of die ene meid je leuk vindt of niet. Hij zit nu te dobben of je hem leuk vindt of niet en verneukt al zn geld aan jou. Doe het dan minstens voor hem zeg iets van:"Ik vind je een aardige jongen en ik weet niet of je meer dan vriendschap van me wil maar ik hou het hier liever bij". Hij zal er op korte termijn niet blij mee zijn maar op de lange termijn is het het beste voor jullie beiden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |