![]() |
skaters reactie graag!!
iemand die ik ken beweert dat haar vriendin stopte met skater zijn omdat er niemand in haar nieuwe klas zat die skater was :s
en dat skater zijn gewoon een kledingstijl is. nu is mijn beste vriendin ook behoorlijk alto, was eerst richting skater, nu meer gothic, en voor haar is het echt een lifestile. is dat ene meisje nu wel een echte skater of niet?? |
Citaat:
|
angellena ik vind je stom nu zit ik me weer onwijs af te vragen wat lepie had gezegd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
kutzooi |
Citaat:
|
Hier moet je je niet druk om maken. :nono:
|
Dat meisje is sowieso een tuthola.
|
Woehoe! En nu weer ontopic :D
Er zijn 2 verschillende soorten skaters. Skaters die zich skater noemen vanwege hun klederdracht, en skaters die er ook naar leven. Zij hoorde bij de eerste club, nu niet meer. Wat is't probleem? |
Als ik het zo hoor is het gewoon een gare doos..
Definitie van skater, iemand die skateboard of inline-skate (BMX'ers, surfers, snowboarder etc "horen" er opzich ook bij).. Doet zij een van deze sporten regelmatig dan is ze een skater.. Maja als ik het zo hoor is het gewoon een fashion-slut :p.. |
Ik had vroeger airwalks, was ik toen ook skater :rolleyes:
|
Dan is mijn pa ook skater :o..
Tony Hawk is bij Airwalk weg gegaan, omdat Airwalk hun image wilde uitbreiden en niet als skatemerk meer wou worden gezien.. Dus het antwoord is nee ;).. Maar Airwalks zijn zeker wel dope.. |
zelfmoord. nu.
|
ik heb net een film gezien waarin tony hawk behoorlijk werd gedist
(the new guy (Y)) |
Ik zou persoonlijk gewoon mn piemel in mn oorstoppen
|
De vraag is dat wanneer ik haar zou bangen ik haar weer skater zou krijgen of niet. :confused:
|
zit ze elke vrij seconde van haar tijd tricks te oefenen? zoja een skater, zonee uuhm :confused: ja wat dan?
|
noemde zij zichzelf ook werkelijk skater ? :s
|
Oke, nutteloos.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |