![]() |
Jaga jazzist
Dit is echt gaaf. Soort van jazz meets drum n bass. Net het nummer 'jaga ist zu hause' gehoord op studio brussel. Lekker engergiek en gevoelig.
google : Official website of the 10 member Norwegian jazz band. Information, reviews, cds, download music,... www.jagajazzist.com Heb net 1 mp3tje gedownload, helaas zonder echte drummer maar klonk ook niet onaardig...beetje de idm kant op ofzo? |
beetje mndm hoor ;)
|
Citaat:
|
ik ken alleen wat ze hebben gedaan met motorpsycho
|
Downloadbare tracks zijn relaxed :)
|
jaga jazzist is zeer (y) !
ik ben wel benieuwd naar hun nieuwe cd , heb gelezen dat die minder electronisch ofzo wordt dan the stix , maar wat meer rock-invloeden heeft ( zoals op het eveneens fantastische 'horns' met motorpsycho ) de solo-cd van jj voorman lars horntveth ( pooka ) is trouwens ook heel vet , het is een soort modern-klassiek met electronica , ik geloof dat deze week een ep uitkomt met remixen van four tet :) :) |
dat album MAGAZINE is met echte drums, right?
|
hmja die lars hornveth had ik graag willen zien op motel mozaique, ging helaas niet meer door.
|
toevallig net weer opstaan, lekkere muziek.
|
naja, ik zeg idm meets jazz. maar super idd. a livingroom hush is toch wel mijn favoriet (y)
|
dát is ook de enige plaat die ik heb.
|
ik ben er niet zo siked van
|
The Stix en Animal Chin zijn vet. Lars Horntveth heerst ook de pan uit.
diggen jullie dit, tjek dan: Ulver - Perdition City ook eens :cool: |
Citaat:
gepre-ordered :) lars horntveth was heel koel op motel mozaique trouwens ( hoewel de zaal wel asociaal leeg was , maar goed ) Citaat:
|
google --> mp3?
:| Soulseeken. Nuff said. &ulver ken ik van naam, eens checken. |
Jammer dat het Jazzy gedeelte niet zeer goed naar voren komt, imo. Te elektronisch hiervoor. Maar ik had al begrepen dat de nieuwe Magazin akoestischer is?
|
ja dat soulseek moet ik ook maar eens gaan downloaden , misschien wel handig ..
|
Citaat:
Ja, erg handig als je het ff doorhebt allemaal. Nieuwe plaat jaga jazzist dan ook maar eens even gaan luisteren. |
jezus
jij repliet sneller dan het licht maar thnx |
Coole band, ook om live te zien met z'n tienen op het podium. De drummer gaat flink tekeer, de energie straalt er vanaf. (y)
|
komen ze ook ergens achter..
|
Citaat:
en verder ook wel tof, alleen soms iets te gelikt vind ik zou ze live zien in eindhoven tijdtje terug alleen toen kwamen ze niet :( |
dit luisterd mijn pa altijd
|
ik las btw net dat Magazine niet 'het' nieuwe album van jaga jazzist is , maar een heruitgave ( in 98 al in noorwegen uitgebracht ) .. nog even wachten dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godverr :(
|
up: nieuwe cd gaat 'what we must' heten. minder electronisch, maar met meer rock elementen en live/improvisatie-vibe ofzo.. wordt 4 april gereleased, en half mei spelen ze in o.a. utrecht en nijmegen :)
http://www.jagajazzist.com/v2/sql/ne...at-preview.jpg |
Citaat:
|
Ik heb ze ooit eens per ongeluk in de melkweg gezien en ik vond het wel erg relaxed (Y)
@ Ce-el-wan: eigenlijk vind ik Ulver toch wel erg anders, vooral qua sfeer? Maar promoten is altijd goed natuurlijk. |
die in the fishtank plaat is echt goed en livingroom hush vind ik ook wel gaaf alleen soms wel wat te cheesy/gelikt
als ze naar NL komen ga ik wel overwegen ze te zien |
Citaat:
|
A Living Hushroom is uiterst aangenaam.
|
vrijdag 13 mei - Tivoli oudergracht
zaterdag 14 mei - Paradiso |
& zondag 15 mei - Doornroosje Nijmegen
|
Citaat:
|
zal eens op zoek gaan..
|
Waarom moet ik zonodig in het buitenland zitten als JJ in nederland komt....
FUCK! |
misschien 13de even kijken
|
Klinkt nog bestwel vet (y)
|
even een kopstoot:
Jaga Jazzist - Day 14mB http://www.jagajazzist.com/v2/Multim...animalchin.jpg Jaga Jazzist - Animal Chin 14mB |
Citaat:
aanwezig! |
Citaat:
oh en op o.a. http://www.soulseduction.com/common/...?ItemID=148087 zijn dingen te beluisteren van What We Must |
Ik heb het album The Stix op vinyl.. Achja, het is wel aardig. Gaat na een tijd vervelen.
Als je 't nog niet kent moet je anders eens Telefon Tel Aviv luisteren. http://www.telefontelaviv.com/ |
jaga jazzist ken ik niet heel erg goed, maar lars horntveth is echt heel gaaf(Y)
|
13.05.05 The Netherlands, Utrecht, Tivoli
14.05.05 The Netherlands, Amsterdam, Paradiso 15.05.05 The Netherlands, Nijmegen, Doornroosje |
nieuwe album is overigens wreed
|
Postrock, dan krijg je dat.
|
ik ga zeer waarschijnlijk naar dat doornroosje showtje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |