![]() |
Ben je wel is klaar gekomen met je kleding nog helemaal aan?
Gister avond was wel heel grappig want mijn vriendin en ik waren gewoon wat aan het stoeien en op een gegeven moment werd het wel een beetje heel erg beestachtig. Het ging er nog al heftig aan toe en omdat we helemaal in elkaar verstrengeld waren, werd mijn eikel gewoon gestimuleerd zeg maar.
Dus op een gegeven moment voel ik het zo opkomen en ik denk ook bij mezelf van; huh?! dat ga je niet menen. Toen was ik dus klaar gekomen Een tijdje laten liggen we helemaal uitgeteld en nat van het zweet op elkaar uit te rusten. Zegt mijn vriendin ook nog even heel droog; "Ik denk dat we effe onze kleding uit hadden moeten doen :p" Natuurlijk had het ook even een mooie natte plek achter gelaten op haar broek wat weer de nodige grappige situaties opleverde toen we maar is naar beneden gingen :D Heb jij ook wel is een orgasme gehad (terwijl dat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was) met je kleding aan? |
ja, was best grappig eigenlijk. maar niet voor publicatie vatbaar, helaas.
|
neej ..
lijkt me ook niet erg practisch eigenlijk .. :s |
Yup, maar ik ben dan ook een meid, dus viel op zich wel mee... Is weer eens iets anders, best wel een leuke ervaring
|
Nee, nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel grappig, maar niet echt handig.
|
Ja, maar toen werd ik gepijpt, geen plakboel dus.
|
Citaat:
|
is mij afgelopen zaterdag gebeurt
|
Nee. :)
|
Ja, maar toen zat er wel een hand in mijn broek, dus de rits was los...dat telt zeker niet.
|
Ja, ook met stoeien, op de bank :)
|
Citaat:
|
uhm... neej...
|
als ik mijn hand in mijn broek stop lukt dat vast wel ja
|
Citaat:
|
Wel s een orgasme gehad met kleren aan, maar niet ongepland.
|
Hoe bedoel je stimuleren? Het ging perongeluk? Waren jullie aan het droogneuken ofzo? :confused:
|
Nee, daar is toch wel meer voor nodig dan droogneuken oid.
|
Jepss... we waren aan het stoeien... kietelen... wat later over ging in zoenen... knuffelen... elkaar gek maken... en uiteindelijk kwamen we allebei ;)
|
Citaat:
Het is een beetje moeilijk uitleggen. Gewoon doordat er de hele tijd een lichaam tegen aan ligt te stoten/wrijven/glijden. Ik denk dat ik gewoon zo ontzettend geil ervan werd dat ik wat makkelijker kon komen. |
Nou niet echt per ongeluk meer expres.
Was wel een geil idee klaarkomen in je onderbroek. Me vriendin had et ook weer uitgewassen voor mij... dat vond ik dan wel weer lief :o :o |
Droogneuken is heerlijk. De enige keer dat zij kwam, besloot ik niet te komen, omdat ik maar 1 boxer bij me had, en die had ik aan. Ik heb een hekel aan plakzooi, najaw hekel, ik vind het soms nogal erg ongemakkelijk, dus doe het niet zomaar..
Kijk, natte dromen hebben is een ander verhaal.. :p |
Ook erg handig voor als je geen condoom bij je hebt, droogneuken. Je hebt wel de opwinding, de beweging, het intense lichaamscontact, okee, ik kan er niet van klaarkomen tenzij er een hand bijkomt, maar door twee onderbroeken kunnen de leden van de zwemvereniging niet heen. En dan nog een heel eind zwemmen...nee, het zijn vast dappere padvindertjes, maar dat is echt een te moeilijke lange en ingewikkelde weg.
Maar wat kun je inderdaad gierend geil worden van droogneuken. |
Uh.. vast wel.. ik kom bestwel makkelijk klaar, van bijv. kusjes in m'n nek enzo. Niet meteen natuurlijk, maar het kan zeker wel. Daarvoor hoef ik dus niets uit te doen.
En m'n ex kwam weleens klaar als hij z'n boxer aanhad, als hij dan op me lag enzo. |
Ja maar ook niet geheel ongepland. HIj stimuleerde me gewoon bewust.
|
ja.
|
Citaat:
Zou dat richtingsgevoel genetisch bepaald zijn? Dan vind mijn zaad altijd zijn weg wel. :bloos: :D Dan heb ik ze redelijk vaak op het verkeerde spoor gezet. :D :evil: Je moet toch wat he om ze actief te houden, zo nu en dan naar buiten lokken, en dan geen vrouw hebben om ze in op te vangen. :D [edit smilies] |
Mja, ik zou het nie kunnen weten, want ik ben nog nooit klaargekomen :s :o
|
Ja, ook wel eens expres in plaats van per ongeluk. Inderdaad met 'stoeien' en erg heftig zoenen... of op zich als ik in de stemming was ook wel eens met gewoon heel langdurig en heel heftig zoenen... of door intensief en geconcentreerd te fantaseren :P
|
Nee, nooit, ik heb iets te veel moeite met klaarkomen om dat voor elkaar te krijgen denk ik.
|
Citaat:
|
ja, en zelfs zonder daadwerkelijke aanraking.
In de tijd dat mijn verliefdheid pril was, en de relatie zich voornamelijk afspeelde op bankjes, in parkjes en openbare ruimtes, moet je het wel subtiel houden. Zo heb ik verschillende keren een 'stil' hoogtepunt kunnen hebben, met kleding aan, tenmidde van een grote menigte vraag me niet naar de details :D |
Citaat:
|
Citaat:
(zaadjes zwemmen op de lokstoffen van het ei af) |
nee, nooit gehad...
|
Citaat:
|
vastwel.
|
Nee, maar wel bijna.
Op zo'n avond stappen waarbij je elkaar de hele tijd al op loopt te geilen (likjes in nek, kont tegen hem aanduwen, erectie van hem voelen, tongzoenen, stiekem een hand over je borst...). Toen we thuis waren drukte hij me tegen de muur alsof zijn leven er vanaf hing, zoenend, ritmisch zijn onderlichaam tegen de mijne... God god. De echte seks erna duurde niet lang, we waren er zo. |
Jazeker :D
|
Citaat:
Gelukkig heb ik er geen laat van dat ik kom ofzo.. ZOu een beetje lullig zijn, aangezien er een aantal keer een kont langs schuurde in da club :P.. Maar geil worden dat zeker (y) .. |
Niet gehad, wie weet wat er komt. Je kan van droogneuken idd wel erg geil worden.
|
Telt in je slaap, met je pyjama aan? :o
tis immers kleding :p |
nope, heb al moeite om het met mn kleren uit te doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jep!
|
Citaat:
|
nop
[gaat er werk van maken] |
jah tijdens het rijden op elkaar