![]() |
Geschiedenis TL
Wat denken jullie er van word het moeilijik?
Volgens mij niet echt, als je de stof een klein beetje weet, kan je de meeste vragen wel beantwoorden, het is toch bronnen lezen! Wat denken jullie ervan? Groeten Joop |
ja idd-maar kga nog wel ff de chronologische volgorde leren-en in welke tijd welke mentaliteit-etc. en verder-als je een 8 op je schoolcijfer staat dan mag je een 3 halen en dan sta je nog een 6 opgerond (d8 k dan)
|
ik kan voor geschiedenis een 3,4 halen, maar ik wil een 8 halen (altijd leuk) ik moet alleen nog ff de jaartallen een klein beetje leren dat is altijd handig
|
ja das bij mij ook t geval-t geheel weet ik wel zo ongeveer-alleen jartallen-wat was de mentaliteit in welke periode etc etc moet ik ff instampen-daars de bundel wel handig bij vind ik-alvast suc6 btw! (y)
|
Ik sta er goed voor (8,5)! Alleen ik denk dat het wat moeilijker wordt dan de gewone toetsen omdat er veel bronnen zijn.
Maar weten jullie of je ook die politieke partijen moet weten? En die jaartallen hoef je volgensmij niet helemaal percies te weten alleen waneer iets ongeveer gebeurd! |
JIJ ook, ga nu ff weer ges leren!
|
Citaat:
-Waar stonden de kabouters voor ? -Hoort dze gedachtegang in de jaren 70 ? -etc etc etc je moet ook weten hoe de eco sit in welke jaren enzo was aan dat kut text boek heb ik bijna nix-bter je aantekeningen en de bundel doorlezen |
Ik ben zenuwachtig:(
|
ik niet ges vind meestal zo makkelijk, beetje plaatjes kijken, en zeggen bij welke partij die hoort enz(daar hoef je echt niet zoveel dingen voor te weten)
|
kweet niet-ben met slettelina eens-zenuwachtig
|
ben niet zo snel zenuwachtig, ik ben en al rust
|
Ik vind gs echt een minder leuk (om het netjes te zeggen :p ) vak...
Ik ken het nog helemaal niet! Dus ik ga het examen morgen echt verkloten.. :s :| |
ik vind ges heel leuk, ik wil graag weten wat mensen voor mij deden, en hoe ik in zo luxe wereld leef
|
tja t ligt er meer aan wat je staat voor scholcijfer-als je een btje leert , dus alles doorneemt een paar keer dan moet je wel een 5 ofzo kunnen halen-wat dus inhoud dat je slaagt als je een 6 stond vor schol :D
|
aan zulke dingen doe ik niet egt ik wil gewoon een 8 halen :D
|
Ik heb het maar laten vallen, al die getallen.. Nix voor mij :p
|
Ik heb hem net gehad, en hij was eigenlijk best makkelijk! Het was vooral toepassen!
|
Ben met iemand aan het praten op Msn die het net heeft gehad. Maar hij heeft er slecht gevoel over, maar hij is geen held in leren enz. Dus misschien ligt het wel aan hem. Wat vonden jullie..
|
was gewoon bronnen bekijken, vraag over bekijken, beetje de stof wat geleerd had toepassen, een makkie hellemaal geen tijden of namen of zo leren, dit was egt zo makkelijk
|
Bah. heb het volgens mij echt slecht gemaakt (n) terwijl ik het zooo goed had geleerd. Grom :mad:
|
als goed geleerd heb dan is toch niet zo moeilijk, kan ook forum zien dat geschiedenis niet zo populair is
|
ja kweet niet-volgens mij heb ik tussen de 5 en de 7 :s
das wel in orde dan-maar tis nog geen vaste norm ofzo dus ben beniewd weten jullie trouwens of je eigen docent ze als eerste nakijkt of waneer hij iig je cijfer kan vertelle? |
Ze mogen je cijfer ofzo niet eerder vertellen als bij mij 16 juni, de dag van de uitslag dus!
|
Citaat:
|
Ges was echt een koekie khad het echt heel moeilijk verwacht maar niet dus hadden geen eens jaartallen nodig :D
|
wel weining multipechoice vragen maar 5 van 43
|
Ja echt veel te weinig echt veel geschreven 5 a4tjes :s
|
egt arme leraren nu :D ik hoop dat ze me handschift kunnen lezen ;)
|
Citaat:
|
Ik vond hem echt simpel
|
Citaat:
De leraren kunnen met moeizaam lezen en mr de brock (weet niet wat voor functie hij heeft) zei dan moeten de 2e corretords ook maar heel goed lezen |
Oohw er is nog hoop dus maar hij is hoofd schooleider ofzow die het het hele examen gebueren regelt bij ons op school
|
off topic; sommige meisje vinden hem een lekker ding :eek:
|
Whuhahahahahahahahah ECHT??????? nahjaa hahaha tis maar wat je leuk vind...
|
Zijn jullie toevallig ruben en shonima? :o
|
Ik ben geen shonima hoor :)
|
Citaat:
en supergirl zal shonima wel zijn ;) |
Beetje flauwe grap van me :p
|
Citaat:
whaha nee grapje :p |
Jup ben Shonima :D