![]() |
batterye gr
weet iemand wat voor een batterye er in je texas gr moeten. Wil voor examen voor de zekerheid extra mee nemen maar ik durf niet te kijken wat voor een soort batterye er in moeten voor het geval er iets mis gaat.
|
leen, zo ding van broertje of zusje doe ik ook voor de zekerheid ;)
|
aaa... van die dunne
|
me zusje in met haar gr naar school, maar ik weet het gelukkig al!
|
zou dr zowiezo ff nieuwe indoen voor je examen weet je zeker dat je grm niet zo leeg is...
|
AAA batterijen. (TI in ieder geval, casio dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker) De beste truuk is om er 1 uit te halen en daar een nieuwe in te doen en dan de volgende eruit en een nieuwe erin. Dat tot je ze alle vier gehad hebt.
|
Citaat:
|
nou succes dan!
|
Citaat:
|
je kunt ze gewoon allemaal eruit halen hoor, zolang je maar niet de back-up batterij eruit haalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Batterijen 1 voor 1 verwisselen (die backup batterij gaat 2 jaar mee, mijn rekenmachine al > 4 jaar dus dat ding is al wel leeg).
Als je 1 voor 1 verwisseld raak je nix kwijt. AAA trouwens. |
Citaat:
|
ik heb die dingen er al tietallen keren uitgehaald :D
totdat het een keer mis ging :o nog steeds geen idee waarom eigenlijk |
ALs je GR aan staat en je haalt batterij eruit verlies je ook alles...
|
vervang vann te voren de batterij: niets is zo irritant als tijdens je examen de batterij vervangen (wat dan naturlijk nét niet wil lukken) terwijl je je kostbare minuten voorbij ziet tikken (n)
|
Citaat:
dus dat is geen probleem |
Citaat:
Wordt ook gebruikt bij videocamera's enz. Die wordt gebruikt als voeding om de instellingen tijdelijk op te slaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |