![]() |
karten
Hallo,
Weet iemand nog leuke kart banen in een straal van 100km rondom Zwolle? En weten jullie ook een kartbaan waar je kunt "actie rijden" zoals in Emmeloord waar je voor 42 euro de hele avond van 18.00 tot 23.00 kunt karten. Ik ben heel vaak in Emmeloord geweest maar wil nu wel eens ergens anders karten. Alvast bedankt (y) :) (y) |
spijtig, moest je een kartbaan in België zoeken, dan kan ik er wel enkele aanraden.
Heb jij een eigen kart trouwens? En zo ja, mag ik vragen welke? Ik heb geen kart hoor, blijft me toch een beetje te duur en ik ken te weinig van de mechaniek om hem zelf te onderhouden.. :) |
Nee helaas heb ik zelf geen kart, maar ik ga wel veel kartbanen af en kart regelmatig :) En Belgie is net ff te ver weg voor een avond karten :bloos:
|
Groningen, Veendam en Hoogeveen (HGV weet ik niet zeker) hebben ze ook kartbanen.
|
Coronel Kartracing Enschede
|
duiven en nijmegen is volgens mij ook nog net 100 km :o
|
http://www.coronel.nl/enschede_karting/index.html
http://www.kartplaza.nl/ Dit zijn bij mijn weten de enigste 2 in jou provincie :) Maar Zwolle ligt natuurlijk weer net op de grens, dus andere provincie's bekijken we straks wel eens. |
Citaat:
Vertel vertel vertel???!!! Ik heb dat 2 weken geleden eindelijk nog eens gedaan en het was te gek :) |
ik weet niet helemaal cker of het binnen 50 km ligt, maar Coronel Kart Racing is T.O.P. en er is nu idd zo'n actie, maar dan voor maar 29.50 (18.00/23.00)
kan je ongeveer 5 à 6 x rijden nadeel: je moet wel zo'n klamme overall aan die nog vol zweet zit van de vorige kandidaat :s |
Als je een kartcircuit in België zoekt: Kartgrid.be
Daar vind je zowat alles over gelijk welk circuit, zowel indoor als outdoor. Die in Kortrijk ga ik nog wel eens, is een leuk circuit. Maar die bij Aalst doe ik het meest (ligt gewoon het dichtst bij Gent, waar ik studeer pour le moment). De sfeer is daar wel lekker, sinds vorige maand hebben ze er trouwens nieuwe karts! :cool: Het circuit is wel niet zo "hot", maar ja.. Ik denk dat ik na de examens es naar Poperinge zal gaan. Volgens de website ziet dat er modern en nieuw uit. (y) Waar woon je ergens Tofke? |
Veenendaal, Maar is er in Zwolle helemaal geen dan? lijkt me sterk..
|
Citaat:
|
Weet ik niet precies maar Zwolle is niet zo heel ver..
|
De kortste route van Veenendaal naar Zwolle over 84.8 km in ongeveer 1 uur en 51 minuten.
http://anwb.tms.tensingsks.com/tms/scripts/tgigw.dll? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
KARTEN & BORRELEN ARRANGEMENT heat karten plus 1 uur vrij drinken* € 17,50. 2 heats karten plus 2 uur vrij drinken* € 29,50 bedoel je dat niet? Heb je toevallig ook een linkje naar de kartbaan die jij bedoeld? |
Citaat:
|
karten is een van de mooiste sporten, maar ook helaas duur (n) :mad: .
ik heb maar tot nu toe 1keer gekart en mijn voet was op de rem. ik vroeg me af waarom ik zo langzaam ging terwijl iedereen me voorbij ging. maar later kwam ik er wel achter kon ik nog enelaatste eindigen :cool: :o . :D |
Ik heb ooit (een paar jaar geleden) een keer gekart op een binnenbaan in Nijverdal, dat kan niet al te ver van Zwolle afliggen.
Weet niet op die nog steeds bestaat, (ik dacht dat iemand deze al wel genoemd zou hebben), maar zoek eens op zou ik zeggen, Nijverdal is niet zo groot :D |
Citaat:
Kunnen we daar een keer een meeting houden ;) :cool: |
Citaat:
sportmeeting dan, ik lijk wel gek als ik helemaal naar Parijs ga :o |
Citaat:
In de laatste week van de tour met z'n allen een weekje naar ParisPlage!! Lekker zonnetje, biertje op terrasje wat wil je nog meer? :p |
Citaat:
maar liever geen bier :o |
Citaat:
Gaan we ook nog een een oefwedstrijdje van PSG kijken, rondleiding van PP. (y) Lijkt me wel wat eigenlijk. ;) |
Citaat:
maar zou inderdaad gaaf zijn. Maar volgens mij heeft PSG ook een zomerstop. |
Citaat:
PP wat zeg jij ervan? :p |
idd, nodig ons eens uit :D
|
Op onzin loopt het al redelijk goed voor een meeting in Parijs. :o
1 Nadeel: Ik moet het betalen. Kunnen we niet 1 of andere inzamelingsactie houden? :o |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Hermione en ik hebben binnenkort probablement al een mini-Parijs-meeting, als je mee wilt doen moet je opschieten ;) |
ik snapte alles, behalve probablement ;) :P
volgens mij betekent het dat we mogen komen :D |
Citaat:
Maar het zel niet doorgaan :p |
Citaat:
hoewel er niet veel animo voor zal zijn ... |
Ga rond het Oosterenk-Stadion karten, dat is misschien attractiever dan het voetbal van de FC Zwolle ;)
|
zullen we van het weekend vertrekken, met de trein is het niet zo moeilijk:
http://picserver.org/view_image.php/Z3O8X2D27END/p.jpeg ;):P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |