![]() |
Aardrijkskunde tl
En? Hoe ging 'ie bij jullie?
Ik was na drie kwartier al klaar :eek: en toch ging hij wel echt goed... Nouja, ik zie wel wat er komen gaat :p Ik hoop dat de antwoorden snel op www.examenbundel.nl verschijnen, zodat ik mn toetsje even (de multiple choice vragen) kan nakijken.... |
Ging goed bij mij heb al gekeken op www.eindexamen.nu en heb 40 punten en dat is tussen de 7 en 8.5 dus dat is wel mooi :P nu nog hopen dat ik het goed heb nagekeken ;)
|
ik heb de antwoorden en alles allang nagekeken (een paar dan)
en ik heb 4 van de 21 vragen fout (nu alleen nog 27 vragen nakijken maar die weet ik niet meer zo goed) maja bij mij is het dus bestwel goed gegaan ik was ook erg snel klaar :D ik verwacht in ieder geval een 6 ofzo :D |
whaaaaaa wat een makjuh!!! ik had helemaal niet geleerd!!! :D en ik heb tussen de 7.4 en de 8.9 :D :D maar dat wist ik niet pcies hoor kan nog hoger worde ook nou zo simpel had ik echt niet verw8 damn :D als alle examens zow gaan heb ik dat papiertje in now time :P
|
hoe weet je antwoorden nog? je mag toch het blaadje meenemen
|
Ik heb ze overgescreven op een kladblaadje die je kreeg bij de examens die mocht je op het eind van het examen ophalen daar heb ik van gekeken of het voldoende was of niet
|
Ja ik was ook al na 3 kwartier klaar, zoo makkelijk! Maar sommige moest ik toch 3x overlezen tot ik de vraag eens snapte..Hij was makkelijker dan ik dacht, maar soms toch wel even moeilijk..ofzo..
|
ik was na 5 kwartier klaar was echt veel makkelelijker dan ik dacht
nouw weet je ook tenminste hoe het gaat iedereen ook veel suc6 morgen met nederlands en misschien nog andere vakken ik denk wel dat ik rond de 8 heb met ak |
Was best makkelijk ja, maar ik had niet echt het idee dat je hier nou echt voor had moeten leren. :confused:
Net gekeken en zit tussen de 7 en de 8.4 :) |
was echt makkelijk!
Ik was binnen een uur klaar! :D Ik heb nog niet gekeken hoevel punten ik ongeveer heb.. |
Ik was ook binnen een uur klaar.
Ik dacht dat die examen veel moeilijker zou zijn, maar het viel wel mee. |
heeeeee, mensen jazekers moeilijk was ie niet heb 44 punten maybe more but, vraag 37 raar ze vragen bij het tweede Antwerpen groeit het snelst met de overslag van containers????? ik krijg als groei 2,42 maar het rare is hamburg heeft hetzelfde dus ik vul mooi in onjuist en is heet peep fout it is an strange world
|
Ehmmm ik was best snel klaar kweet echt niet wat ik heb....ik heb bij veel vragen...milieu vervuiling als antwoord....!!
|
hee, mensen ff een reacti op mijn vorige, je moest bij die vraag het in verhouding zien????? raar maar waar dus kwam antwerpen er wel uit
|
NOu ik was na een uur en 5 min klaar met het examen en toen ik thuis was om kwart over 11 heb ik het nagekeken en ik heb maar tussen de 5 en 8 fouten gemaakt.
Feeestee!!!! Nu de rest nog... :s |
JA ik had ook 2.42 verschil was even groot dus zeggen ze dta het onjuist is :S ja ikw as ook echt super snel klaar na een uur al...ik dachtd at ikd e helft ofzo had overgeslagen ( dat zou namelijk echt zo domme actie van mij zijn ) maar okee ik had moeilijker verwacht,,,,
|
Ook ik von ak erg meevallen... had eigenlijk verwacht dat ie moeilijker zou zijn... maarre des te beter :)
Ik was na 1.5 uur klaar, had er de tijd voor genomen... |
Ik heb het net HEEL streng nagekeken dus het kan alleen maar meevallen :p Ik heb tussen de 6,7 en 8,2
Ik hoor dat iedereen het best goed heeft gemaakt, dus de normering zal wel streng zijn.. Achja, stond al een 7,3 :) |
Ik vond het echt wel makkelijk! Nix geleerd, toch 40 punten.
Maar nu komen de moeilijke vakken nog.. :s Wanneer is die norm eigelijk bekend? En geld die voor alle vakken hetzelfde? |
Die norm word 16 juni bekend gemaakt... en die is niet voor alle vakken hetzelfde. Als er veel mensen een bepaald vak slecht hebben gemaakt maken ze de norm wat soepeler.. en andersom!
|
Wij krijgen onze examens mee naar huis (de opgaven dan he) en ik heb rondjes om mijn meerkeuze vragen gezet.. en die heb ik thuis nagekeken... en ik had bijna alles goed!!!
terwijl ik anders nooit goed in aardrijkskunde ben!!!! whehe xxx |
was makkelijk soms ook moeielijk... zit tussen de 7.2 en 8.9 dacht ik
|
meest domme vraag was
... welk luchthaven ontbreekt er in de top 4..... FRANKFURT :) en met Australie met zonne.... dat was ook zo makkelijk :) |
Er stonden best veel antwoorden al in de vraag. Je moet het gewoon 2x lezen, dan weet je het antwoord meestal wel..
|
Ik vond het eigenlijk best wel makkelijk Heb t al nagekeken en had 41 van de 55 punten Dat is tussen de 7,2 en de 8,7 :D
|
ik had 47 punten op aardrijkskunde....
het viel mij wel mee.... maar ja het is nog altijd ff afwachten.... :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |