![]() |
Champions Leaggue: Monaco of Porto?
Wie verdient de Champions Leaggue?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Monaco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D |
Ze verdienen het beide.
|
Ze hebben allebij topteams eruit gesepeeld dus je hebt ennigzins wel gelijk.
|
doe dan maar Monaco
maar is er geen CL topic? |
Monaco
|
Monaco
|
AS Monaco
|
Zoals hierboven al aangehaald, ze verdienen het alle 2 wel, maar ook ik ga supporteren voor Monaco!
|
Omdat iedereen hier voor Monaco is ben ik voor Porto :cool:
|
Porto natuurlijk!
Die hebben het met een budget dat hetzelfde is als Anderlecht tot in de finale geschopt! hoedje af zeg! (y) Vergelijk dat maar eens met ploegen als Real Madrid en Manchester United |
Citaat:
|
Citaat:
|
Monaco
|
Citaat:
ik denk dat Anderlecht doet wat het kan met het huidige budget. Als zij ieder jaar de Champions League kunnen spelen is dat al geslaagd. Maar als je dan naar Porto kijkt.. die halen de finale, met hetzelfde budget.. |
Porto natuurlijk
|
Citaat:
Group A Pld Pts Lyon 6 10 Bayern 6 9 Celtic 6 7 Anderlecht 6 7 |
zo is dat.
dat was die kut-wedstrijd in Bayern.. :mad: |
AS Monaco - Fc Porto:
3-1 1-0 Morientes 2-0 Rothen 2-1 Benni 3-1 Giuly |
Citaat:
|
ik weet het dit heeft nix met finale te maken maar toch leuk om te melden. Nederland toch op 4:)
Total number of players: 1040 Spain 109 France 96 Italy 85 Netherlands 63 England 56 Greece 55 Serbia and Montenegro 49 Belgium 48 Brazil 45 Turkey 45 |
Monaco
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of post het gewoon niet, lijkt me het beste |
Ik denk trouwens dat Porto gaat winnen. :(
|
ik denk dat Morientes de beker gaat winnen, en omdat hij bij Monaco speelt gaat hij dus met Monaco de beker winnen. Zo simpel is dat, maar dat is logisch
|
Blijft altijd moeilijk hé: Sjempjens Sliek schrijven (spreek uit op zijn Harry van Raaij's)
|
Ik denk dat Porto gaat winnen, omdat ze "gewoon" en sober voetbal spelen.
Ik hoop alleen dat Monaco de cup met de grote oren in de wacht sleept. Dit heeft verschillende redenen: 1. Ze hebben voor spectaculaire uitslagen gezorgd, 8-3 tegen Deportivo, en tegen Real Madrid. (y) 2. psv eindigde eveneens met 10 punten in de groep met deportivo en monaco, alleen mocht niet naar de volgende ronde. daarnaast heeft deze editie wel weer aangetoond dat een 2e groepsfase slecht is voor het kijkvermaak en dat een knockout toernooi voor leuke verrassingen kan zorgen. Dat is zo ie zo een reden dat het bijde ploegen gegunt is om deze beker te winnen. En als deze ploegen zo ver zijn gekomen, kan een Nederlandse top-3 ploeg dat ook nog wel een keer. dus er is nog hoop voor het Nederlandse clubvoetbal |
Ik hoop Porto :)
Ik denk Monaco... |
Zonder onderbouwing zeg ik; Monaco. Spreekt me meer aan dan Porto.
|
as monaco
|
Ik vind Monaco een betere ploeg, maar porto is niet veel minder, het zal aan de vorm van de dag liggen
|
:cool: yu ik vind da monaco het verdient cker nadat ze real heeft uitgeschakeld. Ma het zal een spannende wedstrijd worde greetzzz bartjeuhhhh ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk Porto... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Porto.........die hebben Man U. en Depor eruit geknikkerd
aan de andere kant denk ik toch dat monaco het betere team heeft |
ik hoop monaco maar ik vrees porto.
porto gaat namelijk weer als vanouds verdedigen scoort een laf doelpunt, monaco gaat volop in de aanval en porto scoort nog een keer. 2-0 wordt het dus |
|
Citaat:
|
We zitten nou halverwege de tweede helft en ik erger me een beetje aan de beslissingen van vooral de lijnrechters. Minstens 5 keer al heb ik ze een fout zien maken, of vlaggen 5 seconden nadat de bal gespeeld is.
Verder niet echt een interessante wedstrijd, nog. Ik hoop dat Monaco nog gelijk maakt zodat de wedstrijd wat interessanter wordt. Monaco's onmacht tegenover de verdediging van Porto valt me ook al op :( |
en 2-0, terwijl ik net op 'verzenden' klik :(
|
Mjah...Monaco verdient t iig niet...hoewel ik niet voor Porto ben
|
Porto... :p
|
3-0 en terecht :D
Porto is veel beter |
Citaat:
(hoe jammer dat ook is...) |
Godver.... :(
|
Geen geweldige wedstrijd. Jammer dat Giuly zo snel uitviel, over het algemeen een leuke speler om te zien.
Maar ja, het is terecht. |
:(
wel redelijk leuke wedstrijd om te zien vond ik. Jammer van die grensrechters, een paar keer toch duidelijk geen buitenspel en wel gefloten (n) Had een heel andere wedstrijd geweest als Monaco een x had gescoord :/ Maarja, het is niet anders :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |