![]() |
NHL naar Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In Nederland moet ijshockey iets meer serieus genomen worden!!!!!!!!!
|
We kunnen beter gewoon rechtuit blijven schaatsen dan kunnen we tenminste nog iets winnen
|
Dat wordt het.
Open niet zulke kansloze topic's als deze. |
Het is inderdaad een hele leuke sport (zeker als je op de tribune zit), het wordt ook te weinig uitgezonden imo.
|
Citaat:
Tja, ik vind het opsich wel leuk om ff te kijken maar het zal niet snel hier heel populair worden, vanwege klimaat (en stadions bouwen kost weer zo veel enz.) en omdat in NL andere sporten veel populairder zijn. Ook zal het wel even duren voordat NL iets wint want probeer als klein kikkerlandje maar even Rusland of de VS te verslaan, en als NL niet wint is het voor veel mensen niet aantrekkelijk, mensen willen winnen en iets te vieren hebben. |
TS: Ik erger me kapot aan jouw posts. :)
Ontopic: Ik zou niet weten hoezo er meer in geinversteerd zou moeten worden. Het is een aardige sport hoor, maar in mijn ogen is het er een waarvan er 13 in een dozijn gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
maar degene die het nog niet hebben gedaan, ik raad je aan om een keer naar een ijshockeywedstrijd te gaan. Veel beuken, snelle actie, beviel mij goed :) Ook lachen als er iemand wordt uitgestuurd, loopt ie te schelden op alles wat voorbij komt enzo :D |
Citaat:
Ja is leuk, maar is het leuk om echt de wedstrijd te volgen en er bv elke week heen te gaan. |
weet ik niet, ik ben maar naar 2 wedstrijden geweest, maar ze waren beide allebei erg leuk. Vooral in Nijmegen. Dat was de hoogste klasse (geen idee hoe dat heet) en dan is er ook een klein beetje spectakel bij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |