![]() |
D12 - World (het album)
Wie heeft het album? Ik heb het gedownload nog voor de release, was van plan het te kopen, maar heb daar van afgezien, want het viel me behoorlijk tegen. Echt veel nummers waarvan ik denk: eh.. what the fuck is dit? Bijv: Leave dat boy alone, d12 world, just like u, i'll be damned.
Wel goeie nummers: American Psycho II, Good die young, 40 Oz, How Come, Loyalty, Keep Talkin. Mensen die m wel hebben gekocht? Of gedownload? |
ik vond het ook een zwaar tegenvallen album
die gasten van d-12 (behalve eminem) vind k nooit egt goed er zijn veel van die grap nummers bij, die behoorlijk tegenvalen en bijna altijd op elkaar lijken. alleen 40 oz vind k een goed nummer, waar eminem bijzonder goed flowt. hij wordt wel steeds beter. maar als iemand hem wil kopen zou k dat afraden, als je toch benieuwd bent, download hem dan. |
Een paar nummers gedownload, had er niet veel van verwacht en nog viel het vies tegen.
|
Het is toch ook zo dat Eminem allemaal vrienden uit z'n goeie ouwe tijd uit Detroit d'rbij heeft gehaald hiervoor?
Dat is natuurlijk wel heel leuk, maar misschien gaat het een beetje ten koste van de kwaliteit van de muziek. |
ik heb hem ook. alleen 40 oz., my band en Loyalty vind ik goeie nummers. valt dus flink tegen.
|
Wat ik inderdaad zo jammer vind is dat er zoveel 'grappige' nummers zijn. My Band was wel geinig, maar ze gaan er teveel mee door. Ze mogen wel wat hardere muziek maken. Dat alleen Eminem geskilled is ben ik het niet mee-eens. Kijk, Bizarre is natuurlijk 3x niks, maar Proof en Kuniva kunnen zeker wel wat.
|
1337
|
Citaat:
Ja, cd is erg jammer... Devils Night is dan nog beter met American Psycho, Fight Music en Pimp Like Me, enzo... Eminem, Proof en Kuniva zijn goed. Kon Artis is ok. Swifty redelijk en Bizarre slecht, hij rapt (of spreekt) wel de grofste teksten... vooral U R Not Like Me en Keep Talkin'... Die gast is gestoord... |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je d-12 world had gekocht kon je beter de nieuwe ghostface - the pretty toney album of ill bill - what's wrong with bill? kopen
dat is het betere werk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Na ff zoeken op internet - Citaat:
Swifty is er dus het laatst bij gekomen. Oja, Eminem was wel het laatste wat betreft een andere naam verzinnen (Slim Shady, hij verzon deze naam op de wc :p, bron: The Way I Am - Anthony Bozza) |
ik vind het niks..
en dat solo-album van proof is ook maar bagger.. alleen die track met jay dee is ok.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd niet zo van d12, eminem vind ik wel goed. |
ben het wel met je eens hoor. hoewel ik devil's night een goed album vond. maar op dit album blijkt dat Eminem duidelijk de betere is. Maar wat je zegt over: 5 andere matige tot slechte rappers ben ik niet met je eens. Proof is bijvoorbeeld stukken beter dan 50 Cent.
|
Mijn moeder is nog beter dan 50 cent, proof doet het wel leuk, maar ik vind hem geen uitzonderlijk talent, hij kan rappen, maar ik ben nog nooit echt onder de indruk van hem geweest.
Luister misschien eens arsonists of non phixion, dan verbleekt dat talent van proof waarschijnlijk wel in vergelijking met hun skills. |
Citaat:
|
Zo gasten, d12 world is echt cker beter dan devils night...
En snappen jullie de boodschap van my band niet ofzo? http://smile.smilies.nl/394.gif Okeej ik ben het er zeker mee eens dat eminem beter is dan de rest. Maar Loyalty is een goed nummer. Daar doet eminem alleen maar het intro. Beetje raar. Maargoed ik ben nog wel even zoet met d12 world :Dhttp://smile.smilies.nl/680.gif, als jullie alleen maar eminem willen horen moet je toch nog ff w8en... rond winter komt ie pas. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
dat het meer pop is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat soort teksten. maar zijn stem vind k juist wel relax, maar daz dus gwon een mening, en dat album van d-12 heet geen world maar d-12world, ff voor de verduidelijking ;) |
Ow ok :) haha ja, ik heb het origineel nog niet gezien, heb alleen de nummers op mn pc staan :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |