![]() |
[software] Visual Basic / Studio
Hallo hier een wat rare vraag. Weet iemand waar ik Visual Basic (6) zou kunnen kopen? Ik heb geen flauw idee waar je zoiets legaal zou kunnen verkrijgen. Ik hoef niet Visual Studio .Net ofzoiets dat is allemaal boven m'n petje.
|
Citaat:
|
Helaas daar kan ik ook niets vinden :(
|
hier kun je het vinden : http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/211/top
|
Microsoft Visual Studio .NET Pro 2002 UK € 1199,-
Microsoft Visual Studio.net Enterprise Developer 2003 € 1577,- Microsoft Visual Studio.net Professional 2003 € 863,- Microsoft Visual Studio.net. Enterprise Architect 2003 € 1993,- :( Ik wil gewoon Visual Basic 6, en al helemaal nie voor zoveel geld. :| |
Ik zoek bij bol.com en vind hier een paar goedkopere versies :P
Maaruhm moet je percé visual basic 6.0 kopen? :s Je kan ook gewoon een nieuwere versie gaan gebruiken? (ze hebben gewoon een andere naam) |
Neu hoeft niet per sé maar ik ben bang dat nieuwere versies alleen mara onnodige ingewikkeldheid/kosten/schijfruimte met zich meebrengen :D
|
De link doet het rouwens niet en als ik zelf zoek bij BOL dan krijg ik alleen 1 hit met visual studio .net :( :confused:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
hier moet ik je in corrigeren, want Visual Studio .NET (waar VB dus inzit), is totaal anders dan de 6.0 versie. Ik heb m'n hele VB6.0 boel moeten omzetten naar VB.NET (want de ingebouwde optie werkt voor geen meter). |
Citaat:
Ik ben niet zo into vb |
Citaat:
|
Citaat:
en ik vraag me eigenlijk af waarom je het zo graag legaal wil hebben, wat is daar het voordeel van boven gewoon een gedownloade versie? :) |
Citaat:
|
Kan je niet via universiteit ofzo kijken? Dan ist in ieder geval goedkoper.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |