![]() |
Wat vinden jongens sexy kleding bij een meisje?
Wat vinden jongens nou sexy kleding bij een meisje en dan vooral bij het uitgaan...
Dit is account is van iemand anders maar ik mocht het ff lenen ;) |
Als zij zich er maar goed in voelt (y) :cool:
|
ik ben benieuwd naar de vindingrijke antwoorden (y) :D
|
ik kan nu hele flauwe dingen gaan zeggen over voorbinddildos ofzo....maar dat doe ik niet.
ik vind het sexy als een meisje een eigen stijl heeft,en die stijl moet ik dan natuurlijk mooi vinden :) |
Ik vind een voorbinddildo nu niet echt zo sexy, maar voor de rest ben ik het met je eens!
|
Een meisje moet hip zijn. Klaar uit.
|
post maar een foto dan beoordeel ik wel of ik het sexy vind
|
Citaat:
|
Ik weet niet of ik het meteen sexy ga noemen maar waar ik graag naar kijk zijn dames die wel vrouwelijk gekleed zijn maar dan toch net die urban/hiphop smaak erin door bijvoorbeeld onder een rok lage nike dunks aan te trekken.
strakke broeken hoeft niet perse maar een wat strakker zittend shirtje of truitje vind ik erg leuk, kan ook leuk zijn op een wat wijdere broek accesoires kan een leuke piercing zijn of een mooie armband, in ieder geval iets :D verder mag een mix van netjes en vrijetijdskleding ook altijd :d dit is niet het enige maar ik houd het kort |
zolang ze maar vrouwelijk en elegant zijn(y)
|
Citaat:
|
mooie heupbroeken, diesel heeft erg toffe, en levis type 1 :
http://www.luxuryfashion.com/diesel_hushjeans.jpg http://img.rushcollection.com/images...om_2-2-fr.jpeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou wel van chicks met hoge dunks onder broeken.
|
rutger met z'n spijkerbroekenmanie :D :p
|
Ik lees wel Heupbroek maar erm ... Waar gaan we van uit Anorextia slank normaal vatsig of een Pad.
want stel je voor een meisje met heupbroek en dr onderug hangt erover heen of misschien zelf ook dr buik, Nu heb ik het niet over een klein buikje maar echt die de knoop en misschien zelfs de rits van de broek overlapt. Als je een slanke dame neemt met een kort rokje dat nu in de mode is kan je net zo goed een dikke riem om je reet hangen maar goed. maar ff mijn idee van mooi kleding op dames. Geen strakke broek skate broek of wat ze bij de H&M verkopen bij de manne afdeling, recht lopend dus niet wortel stijl of wijd uitlopende reden stel je voor dan loopt daar een leuke dame met een strakkebroek en dan denk je gelijk hoe ga ik die uitkrijgen, zie je een dame met een wijdbroek denk je waar ga ik die broek laten verder snappen jullie het wel. topje gewoon niet moeilijk doen , als je in de nieuwe dijk loopt bij subliminal links (vanaf het station gezien) dan loop je naar binnen loop je recht door en daar ergens in op mid zijn wel boeiende topjes. Sokken ook belangrijk gewoon simpele sportsokken/tennissokken. Schoenen, skateschoen maar niet van die spacende gewoon de simpele de stijl. Bh boeid geen ene fuck zolang je ze maar open krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
mag ik in de categorie "wansmaak" : Ostard! (y) |
Citaat:
|
Mooie strakke spijkerbroeken en naveltruitjes;) of witte Tshirts
|
Citaat:
:nono: hoer |
Citaat:
|
Modieuze meisjes met een skate/emo/retro knipoog.. :o rrrauw
|
Citaat:
|
Citaat:
ging jij nog naar miss kitten trouwens snuitje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
In iedergeval niet zo'n foute BH Jellientje :nono:
Verder een beetje navel mag, maar naveltruitjes zijn nono, als je je uitrekt wil ik wel even kunnen spieken maar niet constant. Verder wil ik een gevulde broek zien (y) |
Citaat:
|
Tepelkwastjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
met lage nike dunks onder een rokje zeker :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij, wat is sexy? zoek in het fototopique naar posts van otis,ff, justakid, maak goed gebruik van hun vrouwelijkheid :bloos: |
ik vind overdreven hippe kleding iig nooit sexy omdat het op mij veel te wanhopig overkomt.
ik hou van kruisingen tussen hiphop hardcore en skate, wat jongens betreft. wel met stijl en tattoos. |
Citaat:
|
Citaat:
en wat is er nou weer mis met coke'n in groepsverband? en gaye cocktailtjes ? ik stik liever in cocktail-kots dan in bier-kots. + ik mag doorlopen en hoef niet in de rij te wachten, goed dus dat je je dunks aanhebt gedaan..straks krijg je nog blaren :rolleyes: |
hoodies, t-shirtjes (niet te wijd niet te strak), beetje wijde spijkerbroeken, all stars, nikes, skategympen,
ehm... emo/hardcore mannen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |