![]() |
De SportZomer
Het wordt een leuke zomer met de volgende grote sportevenementen. Roland Garos, EK voetbal, Tour de France, Olympische Spelen, Wimbledon. Gaan jullie ook kijken ;)
|
Leuk voor je.
Over al die onderdelen komt nog wel een apart topic in de nabije toekomst dus waarom dit topic geopent is? :confused: |
Sporza www.Sporza.be Ik weet niet of deze tijdelijke zender ook in Nederland te bekijken is. Zoja, is het zeker een aanrader!
Uiteraard gaat ieder evenement zijn eigen topic krijgen, maar in dit topic kunnen we alvast praten welke sporten je intensief gaat volgen, of helemaal niet, of zo maar een klein beetje... Ik in ieder geval zoveel mogelijk! |
Citaat:
|
Ik ga in ieder geval zeker de tour de france volgen :)
Ik ga er zelfs niet voor op vakantie. Olympische Spelen is ook altijd wel leuk om te zien vooral met al die aandacht eromheen :) |
Ja ik ga het meest ewel volgen ja. Misschien de Olympische Spelen nog het minst omdat die sporten me minder interesseren. Met het EK voetbal zal ik de meeste tijd kwijt zijn, een uur of twee per dag ;) Dan Wimbledon en Roland Garros (Sjit: ik heb geen kaartjes kunnen krijgen langs de officiele weg!! :mad: ). Tour de France volg ik wel, maar meestal alleen de aankomsten en een tourjournaaltje hier en daar. Misschien dat ik de start en of aankomst ga bekijken hier om de hoek ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad veel mooie evenementen deze zomer. :)
|
Ik ga proberen zoveel mogelijk te zien, zulke mooie zomers vol sport zijn er maar zelden, dus ik probeer niks te missen:)
|
Sporza is Belgische kabel dus zou eigenlijk in Nederland moeten komen, maar ik heb gehoord dat het alleen in Belgie word uitgezonden... :mad:
|
Citaat:
Er is elke twee jaar een zomer met Roland Garros, Wimbledon, Tour de France en een EK of WK. En twee jaar later hetzelfde met nog OS erbij, dat noem ik niet zelden :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al gezocht, maar Sporza nog niet gevonden. Dat belooft dus een NOS zomer te worden :s
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga heel veel proberen te zien. Ik heb toch niet veel beters te doen. Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat Roland Garros al was begonnen :o 'k zag meteen een stukje van Agassi's ondergang :) |
Citaat:
|
Begie heeft sporza maar nederland heeft iets nieuws namelijk studio sportzomer :p
|
Citaat:
Een sportzomer hoef ik niet elk jaar, dan heb je ook wat meer tijd om andere dingen te doen ( ;) ) dan voor de tv te hangen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wimbledon, Roland Garros en de Tour de France zijn elke zomer.. En het komt inderdaad ook weleens voor dat het EK en de OS in dezelfde zomer vallen.. Wat wil je hiermee bereiken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tommy Haas wint Wimbledon, Duitsland het Ek (duh :p) Ullrich de tour en Duitsland gaat nog wel wat Medailles halen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |