![]() |
UITDAGING! 'Uit de serie songteksten'
Zin in een uitdaging? Doe mee aan de serie songteksten...Bij gebrek aan inspiratie een goede manier om te dichten.
Kies een songtekst die je aanspreekt, die je bijzonder vind, en kies er een stukje uit. Maak op dit stukje een gedicht, dat voor jou gevoel in verbinding staat. Voorbeeld; UIT DE SERIE SONGTEKSTEN [1] ___________________________________ Nickel Creek - When you come back down When you’re soaring through the air I’ll be your solid ground Take every chance you dare I’ll still be there When you come back down When you come back down I keep looking up Waiting your return My greatest fear will be That you will crash and burn And I won’t feel your fire ____________________________________ Intens verdriet verminkt me mijn leven en mijn doel Doorgaan met het leven gaat tegen mijn gevoel Want hier wil ik niet leven in een toekomst onbekend Hier wil ik niet leven in wat jij nooit heb gekend Vraag me niet waarom waarom je bent gegaan Ik zou logisch willen wezen maar mijn hart kan dat niet aan Mijn leven wordt bepaald door al wat is gebeurd Kapot van het verdriet wordt ik er doorheen gesleurd Eigenlijk ben ik zelf ook een beetje gestorven toen je bent gegaan Alleen moet ik nog wél proberen na het vallen op te staan... |
wat een prachtig gedicht! Ik herken het helemaal, al is het al 2 jaar geleden dat ik in die situatie zat maar toch. Wat heb je dat mooi gedaan zeg.
En wat maakt het uit waar inspiratie vandaan komt, van een songtekst of wat dan ook, het gedicht is gewoon origineel en heel goed! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |