![]() |
[toetsenbord/muis] advies aub
Ik wil graag een nieuw toetsenbord en muis, maar ik heb er niet geweldig veel verstand van.
Het liefst zou ik draadloos (en optisch) hebben, maar hoeveel minder werkt dat met gamen? Welke merken zijn goed, en wat is het meeste waar voor je geld? |
MX510 van Logitech ;) zoals Enlightenment zei
Edit: oops :o |
Citaat:
|
Als je een draadloze wil moet je de MX700 nemen... die is even snel als een muis met snoer. Wel een stuk zwaarder idd, maar je moet zelf maar uitproberen of dat bevalt (ik vind dat bijv. juist fijn).
|
Citaat:
Maar ook die, net zoals de MX700, is niet even snel als een muis met staartje.. |
MX900 is Bluetooth, dat is het enige verschil.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Die optische Razer muis
en een IBM Clicky/Model M |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in praktijk haal je dat gewoon niet.. En is je muis gewoon trager.. Op een 100mbit netwerk haal je ook geen 100mbit.. |
Citaat:
De MX700 is idd wat zwaarder dan een gewone doorsnee muis, maar zoals M@rco zegt, is dat helemaal geen probleem. Ook ik vind dat juist één van de goede dingen van deze muis. Trouwens, zo zwaar weeg die nu ook weer niet eh. Bovendien ligt ie zeer goed in de hand, en werkt ie op zo goed als alle oppervlakten. En ik heb bij het gamen nog nooit gemerkt dat mijn muis achterbleef, in tegendeel zelfs, ik vind 'm veel beter gamen dan mijn vorige microsoft-muis. Een heel fijne keuze, die MX700. Persoonlijk vind ik het gemak van een draadloze muis overheersen op die uiterst minime fractie van een seconde dat de muis met snoer sneller is. Wat je algemeen kunt besluiten uit dit topic is dat je zeker voor een logitech moet gaan, en liefst nog de MX serie :) |
Microsoft Wireless Explorer, ideale vorm en draadloos. met het gewicht heb ik geen enkel probleem. Voor FPS zou ik een MX510 nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat keyboard vind je alleen nog maar tweedehands. Is zo'n geweldig kliktoetsenbord. |
Citaat:
|
Citaat:
Websites kunnen ze niet maken, muizen gelukkig wel. |
Kee :D
Is dit de site van de Razor Boomslang? |
Citaat:
Razor is de fabrikant ofzo.. Ze hebben een aantal modellen, de oude 1000dpi Boomslang (die heb ik, was een aanbieding). De 2000dpi Boomslag, die is ook met een bolletje.. En de 1000 dpi Viper, die is optisch. |
Een goede muis is een gecastreerde muis. (y)
|
Citaat:
|
Een draadloos toetsenbord hoeft écht niet optisch te zijn :) en Logitech maakt heel goed spul, en als je er niet veel aan uit wilt geven dan kun je wel sweex kopen ofzo. Logitech is namelijk nogal duur.
En als je dan toch een draadloze optische muis koopt kan ik je aanraden er eentje met dockingstation te kopen, want je blijft bezig met die batterijen! |
Citaat:
Ze maken alleen wat meer herrie bij het typen, maar ik haal op zo'n toetsenbord ruim 400 karakters foutloos per minuut. Op een standaard toetsenbord haal ik dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor toetsenbord indeling heb je? Gewoon een US indeling? Is hij nog in goede staat? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |