![]() |
grammatica nederlands
Hallo mensen,
ik heb problemen met Nederlands met grammatica. daarom vraag ik jullie om hulp.. willen jullie me alle regels en hoe je de onderwerp enzo vind opschrijven en hier in posten. Hartelijk dank! Roel |
Zou je zoiets niet beter aan je leraar kunnen vragen? Die heeft vaak wel handige oefeningen en wil er heus wel wat extra oefenen met je.
|
De héle grammatica :eek: Da's best veel :p
Kan je niet beter dingen vragen die je niet zo goed begrijpt, da's een stukje makkelijker namelijk ;) |
Alle gramatica is best veel.
pv: is ond: alle gramatica lv. best veel klopt dit :confused: Ik kan er zelf ook niet veel van. Maar je kan beter opschrijven wat je niet snapt. |
Nou, volgens mij is "best veel" geen lijdend voorwerp :p
|
Citaat:
Zinsdelen: "Ik - heb - problemen met Nederlands met grammatica." heb = pv Wie heeft? ant: ik = onderwerp Wat heb ik? ant: problemen met Nederlands met grammatica = lv Zo moeilijk is het niet, toch? |
Grammatica is iets breder dan ontleden alleen ben ik bang...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-> Moderne talen
|
|
Citaat:
|
We hebben ook nog alle bepalingen enzo.. dus niet alleen ontleden met pv lv en ond. en zit in 3e idd.. maar snap er niet echt iets van.
Roel |
Citaat:
zeg aub wat je niet snapt ? en wat voor school type zit je? |
ja wil graag weten hoe je alles kan vinden want dat word een beetje onduidelijk uitgelegd op school:(
|
Citaat:
|
In welke klas zit je?? :confused: :confused: :confused: :confused:
|
3havo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |