![]() |
hoofd scheren ?
haaj
mn haar verveeld me weer....maar kwil dus misschien wat delen heel kort scheren, maar welke delen? Wil nog net geen hanekam, maar weet iemand hier misschien zo'n leuk kapsel? (ben btw een meisje:D) mn haar komt bijna tot mn schouders... :) |
gewoon toch een kam nemen :D
|
lijkt me toch pijnlijk, je hoofd :rolleyes:
ontopic: leuk figuurtje erin laten scheren en je zit geramd (y) |
helemaal kaal :rolleyes:
|
:s
|
ik ben vast weer de enige die aan Dolly het gekloonde schaap moest denken bij het lezen van de topictitel en de nick van de TS
:bloos: |
Citaat:
|
post eerst eens wat foto's van je haar
|
Gewoon niet scheren??? En een modelletje erin laten knippen/krullen/whatever :D
|
Ik zou je pony er als eerste af scheren, als kritische doch alternatieve knipoog naar het heerschende straatbeeld.
|
Citaat:
|
Woon je in de buurt van Spijkenisse? (a)
|
Citaat:
tja in de buurt....in Heemstede :s hoezo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
you read my mind |
Citaat:
|
Heemstede ligt vlakbij Haarlem, dat kan wel gecombineerd worden met 'n bezoek aan Lepra. (y)
hoe kaal wil je 't? :p le Chaoot, verneuker van o.a. Lepra, schimmel & eXo's haar. (a) |
Citaat:
|
:|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, ik vind 't wel geinig opzich :p
|
post anders wat foto's van je 'werk' bij jezelf + anderen :p
|
Dolly , doe het niet !!!!!!!!!! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisjes met een kaalkopje zijn of lonsdale lelijkers, of uitgeleefde potten, dus nee dankje.
Ga na een kapper lieve meid (y) |
Citaat:
|
Citaat:
maar dolli neemt toch geen hanekam :confused: dolli wil gewoon stomme kale plekken op dr hoofd en dat vind ik zonde en ik weet zeker dat dr moeder het er ook niet mee eens is :nono: |
Citaat:
|
|
mja, of 't word gewoon 'n dope opgeschoren kapsel wat toch geen hanekam is maar wel dope. dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
en dit kapsel heeft cha0s helemaal niet gemaakt hij heeft het alleen bijgehouden voor me :p http://picserver.org/view_image.php/4731YB8NP024/p.jpeg |
Citaat:
|
let trouwens op het grote LEPRA links boven in het boek dat ik vast hou :D
edit: en op de enorm dronken kop van cha0s:D |
Citaat:
|
Umh zou ik niet doen.:)
Het duurt heeeel lang voordat het weer zolang is als je nu hebt, dus als je spijt hebt zit je toch met een probleempje... Verf het anders roze of paars ofzo. :confused: Daar kan je ook spijt van krijgen, maar dan kan je het weer verven in een minder opvallend kleurtje. Toch? :) |
daar sta ik echt zwaar onvoordelig op gek. :D kenker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de een of andere manier zegt mijn instinct dat dit topic geen lang leven beschoren zal zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar laat je haar gewoon nog een tijdje groeien, laat het zwart/paars verven en dan de onderkant laten wegscheren. Niet bijzonder, maar het kan soms wel leuk staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en btw kap ff met zo nutteloos overal een ':rolleyes:' achter te zetten, het is erg irritant en je komt er aardig stupide door over |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |