![]() |
iedereen zóoo jotje
k had ze gezien in weert donderdag, k vind ze echt lache.
http://www.jotje.nl/ nog mensen die deze ska-band uit alkmaar kennen, en wat vinden jullie ervan? |
De band die alleen maar nummers heeft over wiet en alcohol, toch?
Veel over gehoord, nooit gehoord/gezien. |
ja aantal keer gezien, super aardige gasten, maar muziek kan me niet echt meer bezighouden...
|
kutmuziek die zogenaamd leuk moet zijn omdat het over alcohol en wiet gaat...........damn....maak dan leuke muziek over alcohol en wiet....
|
Jaar geleden ofzo live gezien en dat was feest :d Nummers gedownload van de site, maar daar vallen ze tegen. Het is dus een echte live-band met slechte teksten...
|
gheheh ik vind IZJ wel vet, te suffe teksten, geinige muziek, aardige gtasten idd. ik wil ze binnenkort wel weer n keer zien want ik heb ze al echt lang niet gezien (n)
|
IZJ is dope. (y) moet ze maar weer eens live zien, is alweer 'n tijdje geleden de laatste keer.
|
Yeah IZJ is bruut :cool:. Heb ze 1 keer gezien en daarna nog ff met ze ergens gezeten (voor zover ik dat kan herinneren, want drank niet te kort). Maar wel chille muziek.
|
Citaat:
had je maar beter vervoer moeten regelen ;) laatst nog gezien, was koel. Gasten hadden vage pakkies aan en het is gewoon toffe muziek (Y) vooral het keyboardje maakt de band :D |
(y) (y) (y)
Onze eigen alkmaarders :cool: Optredens van hun zijn altijd de jotjeste ooit. Vooral t optreden in parkhok met koninginenacht was tof. IEDEREEN was jotje. Ik vind ze helemaal te gek en heb ook cd enzo van ze. bluh (y) |
Citaat:
|
Hm, een keer gezien, maar was te moe om er van te 'genieten'. Keyboard was wel hip.
|
keyboard is per definitie kut in een band
|
Ik heb echt een teringhekel aan dit soort bands. Maarja ieder z'n meug he.
|
Citaat:
Ik vind ze ook wel geinig niet te pretentieus gewoon lol maken (y) |
nogal saai
|
Citaat:
van die voorgebakken casiokinderkeyboarddeuntjes :cool: |
Citaat:
(zie Ishkurs Guide to Electronic Music) |
Citaat:
ik heb nog een zooi vgm van castlevania en zo |
zker is die keyboarder vet. (y)
en die gast die op het podium danst/tript/zuipt/rookt. die is ook wel..lachwekkend.:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |