![]() |
was wel te doen, scheikunde
wel goed gemaakt, eigelijk maar 2 keer dat ik echt zat te twijfelen bij die dieselmotor vragen.
wat vonden jullie er van? |
Niet moeilijk. Maar ja je weet nooit. Zo meteen eerst ff nakijken.
|
mmmm, van alle exames van voorgaande jaren was er geen 1 die zoveel Mol berekeningen en redoxreacties had als deze :(
Vond et best een klote exame, heb eigenlijk bij elke Mol berekening 3x moeten nadenken en moeten controleren of ik het nou goed deed, en toen wist ik het nog niet zeker :( Morgen Natuurkunde :( dat wordt echt een ramp :( |
ik vond het best moeilijk! int begin dacht ik wat veel na waardoor ik het niet afkreeg :( :mad:
was wel minder mja hopen dat de volgende examens meer meezitten |
vond het ontzettend klote. :( :mad: :( :mad:
had te weinig tijd. de hele klas er was maar eentje die optijd weg was. en de opgave over diesel was helemaal verrot. tjah morgen natuurkunde en aangezien we daar maar 50% les voor hebben gehad en geen examentraining zal dat nog wel slechter worden. help |
ging echt chilleh bij mij
http://www.eindexamen.nu/uitwerkinge.../1/scheikunde/ (KIJK NIET ALS JE NIET WIL) tussen 7.6-9.2 redelijk soepel gerekend maar wel reeel gerekend |
Ik vond het examen ook best wel moeilijk vooral het begin waardoor ik aan het einde een beetje in tijd nood kwam
|
8,1 - 9,3
Is mooi |
7.4 - 8.9 ... mwaaa, ik stond een 9,2!! :(
|
5,3 - 6,8
Zo kritisch mogelijk nagekeken. Had voldoende aan een 5,1 :p |
Heb een 5.2 nodig voor een 6 (don't ask).
Maar volgens de tijdelijke nomering kom ik tussen de 6.2 en 7.7 uit. Alleen hopen dat ik mezelf streng genoeg heb afgerekend. :D Morgen natuurkunde, dat wordt pas leuk :s |
waar kan je de tijdelijke normering vinden?
|
ik heb een 3 nodig, zal wel te doen zijn.
Vanochtend 1 examen gemaakt (2003-II), ging wel, dus vond het wel best. Dit examen vond ik redelijk, wist alleen niet wat in godsnaam een 3 letter dinges was :P |
Citaat:
www.examenbundel.nl |
Citaat:
... hoor net op radio 1 dat er een fout in stond... iets van ontbreken van het getal 1000 waardoor je iets niet kon uitrekenen..?? |
Citaat:
|
Citaat:
ik zit tussen de 7.7 en 9.1 |
Citaat:
Ik zou denken 22, ik hoop het ook, want die heb ik fout. Half negen komt het eindexamenverhaal op 3fm. |
Ohja, welke vraag zat die fout dan?
Ik vondt SK wel te doen, maar ik heb een slechte eigenschap dat mijn hersenen mijn antwoorden niet kunnen onthouden, als ik bij Na wat tijd overheb schrijf ik mijn antwoorden wel ff over..... |
das vreemd , ben ik echt niet tegengekomen :confused:
en volgens mij is vraag 22 wel goed hoor |
Citaat:
en dan je vak en je score invullen |
Ik vond 22 ook raar. Dus zou best kunnen dat daar iets niet klopt. Verder wel goed gemaakt volgens mij.
|
idd volgensmij was het 22 ik snapte de vraag ook al niet volgensmij was die inderdaad fout!!
mja hopen dat de nomering omhoog gaat ofzo:) |
nee man
vraag 22 kon je gewoon uit rekenen. ik had em goed. Nagekeken had ik eerst 5,5. Later een 5,4. :( Heb ik em wel streng nagekeken. Mocht een 5,3hebben. Word dus spannend. Morgen dat klote na :( |
22 is echt niet de foute opgave
Verder vond ik hem prima te doen. een ruime voldoende moet er echt wel inzitten :) Ik ga zo wel ff naar mijn score kijken. Ben wel benieuwd waar ik ongeveer op uitkom Morgen Natuurkunde :D Kan niet wachten Edit: ik zit tussen de 7,4 en de 8,9 :) Ik zou tevreden zijn met dit cijfer |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze noemen het aantal mg, maar je moet het aantal g geven, dus x 10^3. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige mensen hebben ook de hersen inhoud van een stoeptegel he..
Het ging dus om VMBO aardrijkskunde en het was niet factor 1000 maar factor 1000000 was zonet op radio Had sk trouwens beter gemaakt dan verwacht.. Tussen 6.3 en 7.7 (was et d8 ik :) ben blij!) |
Citaat:
Citaat:
|
't ging best redelijk, beter dan ik had verwacht. er zaten wel wat foutjes in, en ook wel wat stomme foutjes maarja dat kan gebeuren..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |