![]() |
[verhaaltje] Nog geen titel
Stilletjes vloog ze door de nacht. De maan scheen op haar gitzwarte haar, de stralen beroerden haar huid. Ze had honger.
Een onzichtbare kracht leidde haar naar een klein huis. Op de bovenste verdieping stond een raam open. Zachtjes kwam ze dichterbij. Voor het raam bleef ze hangen en keek naar binnen. Op het bed lag het prachtigste wezen dat ze ooit gezien had. De roomwitte huid van het naakte meisje stak af tegen de zwarte, satijnen lakens. Haar felrode haar lag uitgespreid over het kussen. Voorzichtig opende ze het raam een beetje verder en zweefde naar binnen. Naast het bed liet ze zich op de grond zakken. Met haar vingers beroerde ze de zachte huid van het meisje. Ze voelde het bloed onder de huid kloppen. Ze bracht haar hoofd dichter naar het meisje toe en gaf haar een kus. Ze voelde hoe warme adem haar wangen bevochtigde. Zachtjes daalde ze af naar de nek van het wonderschone wezen. Aders klopten verleidelijk onder haar huid. Haar hoektanden begonnen te groeien. Plotseling liet ze haar tanden in de zachte nek glijden. Uit twee kleine gaatjes stroomde het heerlijke warme vocht. Ze likte er gulzig aan. Toen ze verzadigd was, lag het meisje levenloos in haar armen. Ze huilde om haar daad. |
Die laatste zin past er niet bij, of er moet nog een vervolg op komen. Dat verpest het een beetje.
Verder... leuk verhaaltje, maar niks bijzonders verder. Gewoon leuk om even te lezen.:) Titel: "De Gulzige Daad" ? *God, wat ben ik slecht in titels verzinnen :| * |
ja ben je inderdaad slecht in.
het verhaal is juist wel goed geschreven, erg persoonlijk (interessant dat ze spijt heeft van haar daad, dat zie je weinig in andere horrorverhalen). Komt er een vervolg? |
Die laatste zin heeft de bedoeling dat je zelf gaat nadenken over wat er is gebeurd en nog zal gebeuren. Maak je eigen vervolg maar :).
Wat dacht je van: Bloed en tranen. (Thnx to land of spirits :)). |
ach altijd leuk als een dromer als ik nog van pas kom he
|
Citaat:
nadenken over wat er gebeurd is (is dat niet al heel erg duidelijk?) en wat er gaat gebeuren (iemand die dood is wordt begraven)? hmm gelukkig ben je zelf en is L_o_s blij met je verhaal. ik vind het niet zo geweldig. |
tja ik zal in het vervolg proberen om aardiger te zijn...maja alsof zij zo tactvol reageerde...
|
Citaat:
En wat was niet tactvol van mij dan? |
Misschien heeft ie problemen met het woord verpesten :p, ik niet.
Ik hou niet zo van horror verhalen, niet echt mijn genre. Maar als je wel van horror houd, kan je er wsch wel van genieten. En land of spirits, pick on someone your own size :D. |
tja die zijn er zijn er veel te weinig van ongeveer 1m90. dus dat schiet niet echt op he...en ja, verpesten is nou niet bepaald wat je tactvol noemt
|
Ben je pas naar Van Helsing geweest ofzo, MagIcalVenus? :p
Ik vind het wel een stoer stukje, maar ik hou ook wel van vampirisme en alles er omheen. Alleen jammer dat het zo kort is. Want ja, zoveel vertel je er eigenlijk niet mee. Of gaat er nog meer komen? |
Citaat:
En wat staat er na verpesten? Een beetje. Verzachtende omstandigheden dus. let's all be friends :p |
nou vooruit dan maar....GROEPSKNUFFEL! :D
|
Dit was gewoon een beetje proberen. Ik ga nog een langer verhaal schrijven, over vampieren natuurlijk :). Als ik weer wat heb, zal ik het wel weer posten.
@ Een Tweeling, ik ben inderdaad pas naar Van Helsing geweest. Maar ik vond het jammer dat het zo'n hollywood film was, doe mij maar liever een klassiek horrorverhaal. |
Citaat:
|
enjoy :D
|
ik vind het wel mooi,verhaaltje zonder vervolg?
|
Citaat:
*hoopt niet de groepsknuffel nou met angst uit mekaar te trekken :p * |
Dit verhaaltje is net iets TE kort naar mijn mening. Het gaat zo eigenlijk nergens over. Een vampier die een mens leegzuigt, dat hebben we wel vaker gelezen. De laatste zin vindt ik trouwens wel goed. Dat is het enige originele aan het hele stukje. Voor de rest vindt ik de schrijfstijl een beetje tegenvallen en is er eigenlijk geen verhaallijn. Ik hoop dat dat langere verhaal wat origineler is en dat je er wat meer aandacht aan gegeven hebt. Misschien weet ik die dan wel te waarderen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |