![]() |
Hoe ben je op dit forum binnen komen strompelen? (© Sponstanietje)
Zie naam.:)
|
Wat een geniale topic zeg (y) :p
|
Dat heb ik al gezegd.
|
topic rip?
magoed ontopic kzocht een werkstuk had ik gevonden op scholieren.com beetje gesurfd en toen kwam ik hier en leek me wel gezellig dus toen ben ik gejoind |
Ik denk dat ik op zoek was naar een boekverslag ofzo. En toen ben ik ook op het forum terecht gekomen, en gebleven.
Maar zeker weet ik het niet, want het is alweer erg lang geleden.. |
Maar goed ontopic dan maar:
Ik was onderzoek aan het doen naar de breezer cultuur via google (onder het mom van: Ken je vijand). Door de voortdurende blootstelling aan deze achterlijke cultuur en tevens de walgelijke modetrends die zich op een hoogtepunt ontwikkeld hadden, besloot ik om op een willekeurig forum maar eens flink te gaan zeiken hierover. Een link in een zoekopdracht naar teensokken leidde naar lifestyle ( :o ) waar ik mijn vurig betoog kon houden tegen teensokken en andere fashion no-no's. Omdat LS mij niet echt lag ben ik mijn grenzen gaan verleggen en ben ik uiteindelijk bij DK terecht gekomen. :cool: |
Citaat:
|
Kwam op scholieren.com voor werkstukken, ongeveer een half jaartje het forum gelezen en toen zelf maar geregistreerd.
|
Citaat:
|
eeuhmz, ik verveelde me dus melde ik me maar aan, toen heb ik eerst een weekje op films en tv gezeten , en toen ben ik vast DKer geworden.
|
via een goede vriend, ook forummer (herz).
|
Citaat:
|
nou zjoerd dat zal ik jou eens haarfijn uitleggen kerel
ik had natuurlijk telkens verslagen nodig voor school, en die haalde ik altijd van scholieren.com. Toen zag ik daar linksonder een paar van die leuke topics staan.... waar ik dan ook op klikte! :eek: alleen dacht ik dat het forum altijd uit 5 topics bestond... tot ik tot mijn grote schrik ontdekte dat het forum veeeel groter was :o na een tijdje werd ik zelfs lid... en na een tijdje ging ik zelfs onzinnen :( vandaar |
Ik checkte het fotoboek, en daar zaten een paar snolletjes tussen die ik best wel eens wilde playen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam eerst op ll.com en toen hadden ze het over de concurrent. Toen ben ik op s.com gaan zoeken naar een forum. :D
(ja, ik ben een vuile overloper :p (ik heb me nooit aangemeld bij ll.com ofzo ;) )) |
via de chat eerst, maar daar kom ik nu niet meer :P
en via vriendinnen (AlopiA, Nefiath, Bloompje) zij hadden het altijd over topics op scholieren.. dus ach, ik doe ook maar mee :) |
Eerst las ik veel, vond het wel leuk. Drm besloot ik me ook aan te melden.
|
Ik heb werkelijk geen fucking idee.
|
Ik had een boekverslag nodig en kwam uiteindelijk ook op het forum terecht. Heb eerst een paar maanden alleen gelezen, vond het wel leuk en heb me aangemeld.
|
Zocht boekverslagen, en zag dat er een forum was. Eerst nog weekje rondgekeken, toen me aangemeld
|
Dat weet ik echt niet meer. Ik weet wel dat ik de eerste dagen na mijn aanmelding een paar waarschuwingen heb gehad wegens flamen op Seksualiteit. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben hier gekomen doordat een vriendin van me hier ook kwam, we hebben wat samen gepost, en toen ben ik voor mezelf begonnen (:P ). |
Via een vriendin die hier ook wel eens kwam.
|
Ik voelde toen ik vier uur lang aan het mediteren dat sociologische kennis de kosmos moest inblazen en dat ik bij dit forum moest beginnen.
|
Op zoek naar verslagen ed, denk ik.
Citaat:
|
Een vriendin van me had 't erover en toen ben ik ook es gaan kijken. En helaas ben ik toen nogal erg blijven plakken.
|
Op advies van iemand anders meldde ik me hier aan. :|
Eigenlijk alleen maar om ff in 1 topic te reageren, maar toen begon ik et wel leuk te vinden en kwam ik hier dus steeds vaker en later ben ik over gegaan op Onzin. :| |
via ll, maar dat vond ik op een geven moment niet leuk (na een post of 40 :D) en toen kwam ik hier :)
|
Ik zocht hier nog weleens dingen voor school, toen me ineens de topics op de hoofdpagina opvielen en ik eens rond ben gaan kijken. Alleen je moest je registeren om je er tegenaan te kunnen bemoeien, dus toen maar aangemeld.
Zodoende. |
ik zocht naar een uitreksel op scholieren en toen dacht ik: laat ik ook ff het forum opgaan
|
via fok.nl Daar was een advertentie en in een dronken bui meldde ik me aan...Tja
|
mjin oude vertrouwde forum kon ik niet meer op
en toen ging ik hier kijken, ik zag het wel eens als ik boekverslagen hier haalde |
Citaat:
|
Citaat:
maar het was er altijd heel gezellig |
Citaat:
Oh nee, mag niet hè, scanderen... Ik moest mijn mondelingen nog leren, oftewel 12 boeken "lezen" Is achteraf dus weinig van gekomen... |
Zoals de meeste, denk ik, via de boekverslagen/werkstukken
|
Ik ben door perseus hierheen gesleurd. :p
|
Altijd meegelezen, uiteindelijk kon ik me niet meer bedwingen en besloot ik me aan te melden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maakte een grande entree, ik strompelde niet.
Duh. |
Ik heb geen flauw idee.
Maar het vast niet om een werkstuk of boekverslag want; daar doe ik niet aan. |
Via McMotion, m'n broer.
@Zjoerd: jij moet het ook nog vertellen. ;) |
via mn dinnetje, eleanor rigby :cool:
|
Door een werkstuk ofzo... lang geleden... samen met een vriendin... En toen ben ik later teruggekomen en een beetje opt forum gaan kijken.
|
een werkstuk rippen zoals de meeste
|
Al zoekend naar een verslag belande ik dit gele forum :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |