![]() |
Biologie TL
Ey wie weet wat je precies moet weten voor bio...want in examenbundel staat dat je...Planten en dieren, Mens en milieu, Bescherming en huid, Reageren op waarneming, Voortplanting, Erfelijkheid en Evolutie niet moet leren....
|
|
Ik weet niet welk boek je hebt?? Want mijn leraar heeft ons een schema gegeven van welke paragraven we moeten leren!!
Van het boek Nectar moet je leren: H1 - alle paragraven H2 - 2.4 en 2.5 H3 - niets H4 - 4.3 en 4.4 H5 - 5.2 H6 - 6.1 t/m 6.5 H7 - 7.1 t/m 7.5 H8 - 8.3 H9 - niets H10 - niets H11 - 11.1 t/m 11.5 H12 - 12.3, 12.4 en 12.5 |
Ohhh nee man ik heb biologie voor jou....
|
me 2...ik gaat het ff opzoeken wat het ook al weer was...
|
kep ut niej meer!:S
|
De hoofdstukken van biologie voor jou zijn:
|
boek 3.1 thema 1: cellen paragraaf 1 t/m 5
boek 3.2 thema 8: stevigheid en beweging boek 3.2 thema 9: gedrag boek 4.1 thema 1: stofwisseling boek 4.2 het gehele boek |
Hebben jullie morgen ook allemaal vrij???
|
dank je susannekuh....neej ik heb geen vrij ik heb nask 1
|
ik heb wel vrij :D maar dat wist je al..... :rolleyes:
|
mazzelaar... ik ga bio volgens mij egt verneuken...
dat erfelijkheid snap ik egt nix van |
nah ik ga t hopelijk een btje goed maken ik ben dr wel aardig goed in dus dat scheelt!
|
gelukkig maar:P eerste die ik er positief over hoor :P
we zien wel wat komen gaat tog?? |
Citaat:
|
jah het zal wel veeeeeel zijn ... maar jah minder kans voor vragen over erfelijkheid :P *hoop ik*
|
das ook weer waar!
|
jup.. pfff...nog 1uur en 52 min dan begint het examen:S
|
dan heb ik nog 52 minuten voor ik wegga :D kga zo maar s eten denk ik...
|
ik ga! iedereen heel veel succes en dat iedereen het maar goed maakt!! kuzz
|
jij ook succes !!!!! eetse xxx terug
|
hallo allemaal... en hoe vonden jullie het???
ik vond het wel makkelijk...maar het was wel veel zeg...wat hebben jullie bij die botten van vraag 7 geloof ik...??? op sgool zeiden ze allemaal wat anders...ik had heiligbeen en heup been... devil |
Ik vond het best een moeilijk examen terwijl ik normaal niet zo'n moeite met bio heb.
Maar ik hoorde op school dat wij gewoon een slecht bioboek hebben.. Nectar! |
Citaat:
|
Was echt moeilijk! We hebben trouwens ook nectar en dat boek vind ik slecht!
|
ik heb biologie voor jou...dat was wel een goed boek... maar jah..ik ga ff kijken naar de antwoorde
|
ja die heb ik ook maar ik heb wel goed gemaakt heb min. een 7.2 en max. een 8.7 volgens www.examen.nl dus dat zit wel goed... maar hoop dat t een 7.7 wordt... dan heb ikke een 8 op mn eindlijst!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb tussen een 7.2 en een 8.8:P |
dan had je evenveel als mij :D
|
ik vond bio maar erg moeilijk :confused: ik snapte dr egt helemaal nix van maar wel gelukkig een voldoende gehaald :D dusss maar ik heb wel een klacht ingedient omdat t helemaal nie over de leerstof ging...
xxxx adri-janne |
Yehhhhhhhh Ik dacht echt dat ik hem zou verknallen maar toch wel voldoende gehaald hahaha.!oke tis niet zo schitterent maar voldoende om my te laten slagen voor biolgie.~!
Yehhh ben geslaagt voor 3 vakken al.Nog 2 te gaan Wiskunde en Engels. Mja had voor Biologie 34 punten v/d 45.!zit tussen de 5.9 en euhm... nog iets.En ik mocht een 4.7 halen.Dus ben geslaagt. Nederlands heb ik 38 v/d 45 punten. Verzorging heb ik 58 v/d 82 punten. Nu Wiskunde en Engels nog. Ahhhh Vandaag lekker vry daz wel mooi :) Ik vond Biologie niet echt moeilijk.T was wel echt logisch en Goed je hersens laten werken en af en toe flink gokken. Maar jah..Iedereen verschilt hé He iedereen suc6 die examens hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja ik ben dr harstikke blij mee!!! ik had verwacht dat het veel moeilijkr zou zijn... als je het met onze tentames vergelijkt... daar ben ik langer mee bezig geweest... :s toen had ik bijna 1,5 uur nodig nu een uur en een kwartier! |
IK DENK (volgens mij weet ik het zeker) DAT IK HET EXAMEN HEB VERNEUKT!!! :( :( :(
|
daz kut.Heb je de antwoorden niet kunnen overschrijven???
dan kon je kijken of je ut goed gemaakt had. |
ik had mn antwoorden ook niet overgeschreven maar ik wist van alles nog wat ik geantwoord had... is niet zo heel moeilijk met bio... met nls had ik mn antwoorden wel overgeschreven maar dat was niet veel werk omdat het bijna allemaal mkv waren... en me samenvatting onderstreept in me tekstboekje... werkt ook :D
|
wij mogen onze antwoorden niet overschrijven
de reden: als wij het heel snel scannen en opsturen naar vrienden uit de antillen of de abc eilanden kunnen hun het hebben voor het examen:S vanwege het tijdsverschil enzow... btje vaag |
Citaat:
|
en trouwens... de examens(+andwoorden) staan een half uur na afloop van het examen op internet een half uur na afloop van de examens... hoeveel tijdsverschil zit er eigenlijk tussen de antillen enzow... want als de andwoorden al op internet staan... heeft het nog een btje weinig zin he... hun zullen niet zo stom zijn om dat niet door te hebben... toch?
|
jah dat d8 ik ook al...maar je mag het iig niet over schrijven en meenemne...wel om half 4..btje bullshit maar goed
|
Heb hem wel redelijk gemaakt, waarschijnlijk tussen de 5.7 en de 7.2...
|
Citaat:
|
shitt dit examen was errug moeilijk grrr ik kik strakjes want sta er nie op ik schat een 5 als da zo is ben ik wel geslaagd voor bio
|
nah ik vond bio echt meevallen... onze tentamens waren moeilijker zeg maar... dus ik vond t echt heel erg meevallen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |