![]() |
zoeken/spring naar
Kan niet elke pagina (of forum, ik ken de juiste terminologie niet)een "spring naar" vakje krijgen? 't Lijkt me ontzettend handig, die zoekfunctie gebruik ik nooit.
|
Die staat toch ook op elke pagina?
Behalve als het heel druk is, dan is ie er tijdelijk niet. Maar normaal gesproken wel hoor :) |
Het idee om 'm weg te halen ontgaat mij alleen nog steeds..
|
Pulldown menu?
|
Citaat:
Als je dan alleen net als ik gewoon 6-7 schermen open gooit zodat je niet hoeft te springen tussen fora (en ook niet kan omdat 'goto' weg is) schiet het alsnog niet op :P |
Citaat:
Doordat er geen pulldown menu is moet je naar de forum index gaan.. Om die te zien kost veel meer serverload dan dat dropdown menutje.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het vBulletin Admin CP staat: Do you want to use the Forumjump drop-down menu on your pages? If your mysql server is optimized and you still are having problems you can try disabling this option to save queries. Dus ik neem aan dat ze dat daarom hebben gedaan hè. En dan kan het me verder niet zoveel schelen of jij het er dan mee eens bent of niet. |
Lees nog eens het topic dan
:rolleyes: |
Je vergeet dat 80% van de bezoekers dat menu misschien wel helemaal nooit gebruikt. In dat opzicht loont het wel om het uit te zetten, lijkt me.
|
Citaat:
|
Waar baseer jij uberhaupt jouw stelling op dat iederéén het menuutje gebruikt en nu ineens naar de index gaat?
Maar goed, ik ga hier verder niet meer op in, 't is een beetje zinloos eigenlijk, een hele discussie over een stom dropdown menu. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |