![]() |
Herbal XTC
Mensen,
ik ga morgen naar Rotterdam en dan gelijk ff langs een shop en de lachende paus. Mijn Vraag: Wat vind je de sterkste hurbal XTC van dit moment ?? Heb weer is zin om er een lange nacht van te maken :) Oja, en als je reply't, vertel gelijk even over je ervaring en de effecten op lichaam en geest. Dank je, Aansteker :) |
Herbal XTC is toch een soort van een herbal?
|
Citaat:
|
verkopen ze dat er nog dan?
Maar op je vraag: Ik vin ut 3 x niks, wat zeg ik... 4 x niks.... wat zeg ik... 5 x niks om een lang verhaal kort te maken, ik vin ut 23 x niks! |
Citaat:
Iig, vroeg niet of je het leuk vond of niet. Ik vroeg wat je de beste vond. Als je niks hebt toe tevoegen hoef je niet te reageren :) |
ok, ik heb wel wat te melden: met een grote bek kom je nergens! Arrogantie ook niet en met MIJ afkatten teken je je doodscertifiKaat!
Maargoed, op je vraag: Ik vin ut 3 x niks, wat zeg ik... 4 x niks.... wat zeg ik... 5 x niks om een lang verhaal kort te maken, ik vin ut 23 x niks! (allemaal dus) |
Citaat:
|
graag gedaan :)
Maar ff serieus, degene die ik gedaan heb vonk echt niks aan, maar ik denk ook dat dat komt omdat ik in genotsmiddelen eigenlijk zoek naar iets anders dan herbalXTC mij kan geven :) |
Citaat:
Ik heb ook al meerdere gebruikt, en de meeste vielen inderdaad tegen. Het enige wat echt wat bij mij deed was Ephedra en daar werd ik vrij snel tolerant tegen. Dusse, heeft er hier iemand nog leuke naampje enzo Tevens, als je nog iets anders leuks weet bij de Smart mag je het ook vermelden hor ;) |
zoals zeehond zegt en zoals ik zeg, wil je hartklopping doe dan pep. Sorry FB's ik mag niemand aansporen
|
Citaat:
In the end, everything kills |
zoals ik zovaak zeg: van leven ga je dood.
en iets nieuws: herbal XTC? daar haal ik mijn neus voor op :D |
Mja, niemand die nog antwoord heeft gegeven
Nogmaals, mijn vraag was als volgt : Wie weet er paar leuke merkjes mbt Herbal XTC en niet Wie vind herbal XTC kut. Dus reageer aub alleen als je iets te melden hebt, anders hoeft het van mij niet. Groet Aansteker |
niet meer verkrijgbaar
http://www.sirius.nl/en/products?Herbal%20Speed=Bionix dit wel http://www.sirius.nl/en/products?New...ucts=Supernova dit werkt allebei maar ik vind het persoonlijk geen prettig gevoel. en pep is helemaal de grootste troep die je kunt krijgen (imho!) |
Citaat:
|
p00psex
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zeg: happy caps, e-boosert of natural pep! |
jij denkt te veel :rolleyes:
|
He ik denk niet wat jij denkt dat ik denk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tralielaldielaide :o
ik wil ook poopsex :bloos: |
Citaat:
|
vet shit (y) :o
|
dikke schijt ja!
|
mensen ontopic :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
;) |
raaaaaight....
lmd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |