![]() |
avond4daagse
hoe oud ben je en voor de hoeveelste keer doe je dit jaar mee met de avond4daagse (en in welke plaats).
Ik ben 15...loop voor de 9e keer in baarn (y) |
Citaat:
slotje |
Ik ben 12 en doe dit jaar niet mee.
|
Ik haat lopen.
|
ik liep zelfs in de tweede klas nog mee omdat ik 'm 10x wilde lopen :o
|
Citaat:
|
Ik doe sinds de basisschool niet meer aan avondvierdaagse.
|
Ik heb jaren meegedaan, maar nu ook al jaren niet meer. Ik heb een aantal keer 5 km gelopen, een aantal keer 10, en een keer de 25.
|
Citaat:
|
bij ons mogen volgens mij alleen kinderen van de basisschool mee lopen.
maar ik heb hem 5 keer gelopen ofzo |
19, 1 keer meegedaan toen ik 10 was.
|
Ik was zo'n ettertje dat langs de kant stond met een waterpistool.
|
ik heb 4x mee gedaan, tussen m'n 7e en m'n 11e. in noordhollands duinreservaat, castricum en bakkum.
|
Citaat:
|
Ik ben 16 en heb in totaal 5 keer meegedaan. (in groep 5, 6, 7, 8 en in de eerste, om precies te zijn;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of cadeaubonnen voor een half uurtje klarinet spelen(y) |
Citaat:
|
ik ben 16
heb nog nooit meegedaan en wil dit graag zo houden |
Citaat:
|
doelloos rondgemarcheer, met als enige zekerheid blaren onder je voeten....nee laat maar misschien volgend jaar
|
Nooit meegedaan en ook niet van plan.
|
Whoehahahahahahha.
Yeah right. |
Ik doe dit jaar mee met mijn rollator. :cool:
|
avondvierdaagse is gay
|
Citaat:
|
Ik heb het zwaar overwogen.
Maar toch maar niet. :rolleyes: |
avond4daagse
de tijd van; citroenen met pepermuntjes blaren op je voeten en stomme medailles |
Citaat:
|
Nog nooit meegedaan :o
|
Ik moest vroeger meedoen met mijn pa met 'wandelen' omdat ik niet meer sportte. Het kostte veel tijd en toen de hoeveelheden kilometers per keer opliepen tot boven de 20, werd het knap vervelend. Daarnaast werd ik enorm afgezeken op school over mijn 'wandelen', waardoor ik enorm sjacho werd van dat alles.
Op een gegeven moment werd ik het echt zat en was ik best bereid een zakgeldverlaging ofzoiets te aanvaarden om niet meer mee hoeven te doen. De avondvierdaagse van 10 kilometer met je basisschoolklasje is wel leuk enzo, maar voor de rest vind ik wandelsport dus best wel minder. (n) |
Ik loop deze zomervakantie 700 km....
|
2 keer mee gedaan in groningen op de basis school
iedere keer de 10 kilometer meestal eerder klaar dan de 5 :) |
Citaat:
|
in de kleuterklas en in groep 3 meegelopen, samen 2 keer maar 5 of 10 km vind ik tegenwoordig niks, ik wil wel nog een keer de nijmeegse vierdaagse lopen (maar dat wordt wel lang trainen en moeite doen om iemand te vinden die mee wil lopen)
|
Citaat:
Nijmeegse is echt super!! |
Nee.
|
Citaat:
ik ken wel mensen met wie ik mee kan lopen maar die lopen altijd de 50km, dat is nou weer iets teveel voor mijn arme beentjes :( |
ik doe dit jaar voor t eerst mee :o
is t moeilijk? (lees: vermoeiend?) |
Citaat:
50 kan je wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
nijmeegse is wel wat lastiger voor de ongetrainde beentjes |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
toch jammer dat je hier niet eens in de buurt langskomt :o nijmeegse komt ook nog echt wel een keer, hard trainen dan maar :) |
ik weet niet meer voor hoevaak ik hem gelopen heb maar lopen vind ik tof :) ik wil in 2005 de nijmegse vierdaagse lopen... als het aan mij gelegen had had ik die al gelopen alleen kreeg ik een blesure van 2 jaar :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |