![]() |
Spetälskahora uit elkaar
De Zweedse Mormorporgrindgoden van Spetälskahora (zweeds voor Leprahoer) houden het voor gezien. Na het verzinnen van diepgaande en culturele texten, geschreven met hart en ziel, moeten ze ophouden
De opvoedende instantie van Mister R from Bitching Eindhoven had de teksten gelezen, en had liever niet dat deze de wereld in werden geholpen door Sir M from Nasty Fryslan. Bij deze kunnen ze dus niet de boodschap doorgeven die we wouden.Groupies mogen altijd troost komen zoeken bij Sir M, met zijn love muscle. Zelfmoorden en andere wanhoops acties zien ze gaarne tegemoet, want ze blijven bastards. Bron: Spetälskahora Insiders |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN!!!!
*huilt op spetalskahorakussentje en trekt geile gesigneerde menno posters van de mauer* |
een witte dag voor het Mormorporgrindgenre :(
hebben de ex-leden nog nieuwe plannen? |
wtf?!?!!?!?!
stelletje watjes! met zulke teksten moet je gvd woord bij daad voegen en iedere vrouw die in je weg staat bitchslappen :mad: |
fuuuck... en ik wist net hoe je die naam uitsprak (n)
|
Ja, maar die moeder geeft m wel te vreten. Proletarisch voederen is eventjes wat belangrijker soms.
|
kunnen jullie niet undercover door gaan? :(
|
Citaat:
|
:confused: waarom laat ufke dat soort shit dan ook aan zn ma zien? :s
|
Citaat:
Gisteren ofzo was de site weg, dus ik vragen Naja, dat dus :o |
Citaat:
|
het is een publiciteitsstunt!
|
Citaat:
dan zouden ze wel iets moeten hebben om publiciteit voor te maken, de cd moest nog opgenomen gaan worden eej Flamingo post hier anders ff een paar van je mooie teksten :D (y) |
Hier de lyrics van de chanson
"Mongolen zijn ook dieren" STRAF VAN GOD DAT BEN JIJ JE HEBT DOWNSYNDROOM DUS ALTIJD BLIJ |
Eindelijk!
|
Godverdomme, das pas poezie <3
|
Het draaide uiteindelijk wel om de zweedse liefde
TÄNKA SIG PÅ DIG TÄNKA SIG PÅ DIG RUNKA RUNKA RUNKAAAAH UTLÖSNING! UTLÖSNING! JAG ÄLSKER MIN SÄDESVÄTSKA! vertaling : denken aan jou denken aan jou rukken rukken rukken komen komen ik hou van mijn spunk |
:D
Nog meer teksten? :D Is jullie website nu weg? of is er toch nog en wat is dan het adres? |
Citaat:
Helaas |
:(
Ooit nog een kans dat ze ooit nog online komen? (deze week?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe :D
|
HOMO!HOMO!HOMO!
MET JE KLOPBOOR! JE BOORT IN DE MUUR WANT JE VROUW IS DOOD! KLOOTZAK! mocht er anders ook wezen vind ik :cool: |
NooooooOOooOOoOoOooOoOoOOOOoOooooOOOooooOOOoooOOOOOooooOOOOoo
Ach kan me eigenlijk niet zoveel boeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk uit naar de reunion tour in 2007.
:cool: |
beetje jammer dat 1 van de frontmannen van de zweedse Mormorporgrindelite gepwned wordt door zn moekie :D
|
Citaat:
|
(zz)
|
Met zulke fans kunnen we gewoon niet stoppen
|
aha
... |
HAHAHAHAHAHAHHAHA
stakkers, gewoon beuken man.... ik eis wel dat ik jullie ooit live ga zien enzo, alhoewel ik de mongolen zijn ook dieren kreet een beetje zielig vind, de rest mag er wezen! |
Citaat:
|
Citaat:
"Feeling stupid? I know I am" - (Homer Simpson) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry ik zal me gedragen
|
Citaat:
|
kopop! spelen!
|
gewoon spelen! en er dan keihard over liegen. kan je 'r later als je rich & famous bent ook nog eens 'n leuk copyright schandaaltje van maken.
|
Jammer, ik was stiekem toch wel benieuwd hoe dit live eraantoe zou gaan :D
|
Ik ook
maar gezien de drumcomputer konden we zoiezo al niet live :( |
Citaat:
|
Playing darts for money is the gayest thing since Denmark.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |