![]() |
Waar zou jij voor willen sterven?
Zoals de topictitel al aangeeft, waar zou voor willen sterven? Wereldvrede, familie, vrienden, vaderland, God of helemaal nergens voor?
|
nergens voor :bloos:
|
voor mijn toekomstig werk in Latijns-Amerika of
voor jou Machiavelli ;) |
Citaat:
|
Niks eigenlijk... Behalve als ik moet kiezen tussen mijn hele familie en mezelf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor een trein...
Bij voorkeur de betuwelijn, als die ooit nog op de baan komt... |
voor mijn vrienden
|
ik zou wel voor wereldvrede willen sterven, maar dan wil ik het wel zwart op wit allemaal, en een pijnlose dood :bloos:
|
alleen voor mijn beste vrienden
|
Citaat:
nee joost, dat was een mislukte grap! Ik zou mijn leven geven voor iedereen die het aardig vraagt. |
Voor de mensen van wie ik heel veel houd. Klinkt misschien cliche, maar is puur eigenbelang. Ik zou zelf zonder hen niet verder kunnen leven, duss :bloos:
|
Voor zucht.. :o
|
Voor de lol.
|
voor mijn geloof en eer :o
|
Voor de liefde van mijn leven, omdat er immers geen leven meer is als zij er niet meer is. Logica :)
|
als ik later 20 kinderen heb, dan wil ik daar wel voor sterven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nergens voor
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Voor mensen waarvan ik hou
|
Voor jullie allemaal :o :p
|
Even proberen:
STERF! |
Ik zou wel voor alles willen sterven, zolang het maar écht nut heeft. Kijk als ik dood moet om de aarde te redden? Dood me maar.
Moet ik dood omdat ik anders een slakkenfamilie uitroei? Nee, bedankt. Trouwens, ik wíl wel sterven, maar zielig genoeg voor 1 persoon, omdat ik het verlies van diegene zelf ook niet kan verdragen dus, mocht hij doodgaan wil ik ook dood. Kan ik hem redden, door bijvoorbeeld kogels op te vangen ik noem maar wat vreemds, dan zou ik dat doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor één of ander griekse tempel te redden, heb liever dat terroristen mij vermoorden dan de acropolis (bevoorbeeld) laten ontploffen ook al is het een trage, pijnlijke dood.
I'm a nerd :(. |
Overal voor. We moeten allemaal een keertje gaan, en als ik iemand daar een plezier mee doe, ga ik graag vandaag.
|
ik zou willen sterven voor me vader, me moeder, me broer of voor zijn vriendin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou willen sterven voor dit leven. Het is niet te doen. (n)
|
Nergens voor, ik hou veel te veel van mezelf.
|
Nergens voor, ik wil zo lang mogelijk blijven leven.
|
Citaat:
|
sterven voor een ander ;)
|
Ik heb drie vriendinnen waarvoor ik zou wilen sterven. De rest moet het maar lekker zelf uitzoeken.
|
Voor God.
|
Citaat:
|
op t moment nergens voor eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nergens voor.