![]() |
Kzit der doorheen :@
Vandaag vanaf 4 tot 5 en van 6 tot 9 zitte leren en ksnap er nog geen ene flikker van :@ !!! Ik haat school, kwil gvd vakantie ! Aaaargggh kzit er doorheen!
|
Tiswah
:rolleyes: Ik ruik een slotje... |
Tja, ik wil verdomme ook wel eens aan het echte werk beginnen. Maar ik moet nóg een jaar wachten.
|
Kom op, 't is bijna vakantie. Soms moet je die boeken ook eens van je afschuiven, iets anders gaan doen, en dan met een frisse blik weer naar de stof kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
als je er door heen zit : niet meer leren rust nemen iets leuks gaan doen en dan maar weer ns verder zien |
Citaat:
|
look, in examentijd zijn er eigenlijk maat twee manieren om je tijd echt nuttig te besteden. Studeren (duh) en ontspannen (eten, wat leuks doen -bij voorkeur iets aan sport, schijnt een paardemiddel te zijn bij een energietekort-, je weet wel). Als studeren niet lukt, doe dan wat aan ontspanning. Als je jezelf erop betrapt dat je pagina 23 nou al 5 keer gelezen hebt zonder dat er wat blijft hangen, dan kun je beter iets leuks gaan doen omdat je met jezelf forceren a: niets opschiet en b) jezelf alleen maar verder uitput waardoor andere vakken ook niet meer zullen lukken. Slaap = erg belangrijk trouwens: je kunt nog zo goed geleert hebben en om 2 uur 's nachts alles weten, als je slecht slaapt ben je de volgende ochtend geheid alles vergeten (je hersenen hebben slaap nodig om die nieuwe info te verwerken) en heb je dus voor niets zitten blokken (n)
|
Kom op, het is nog maar een paar maanden tot de vakantie. Nog even volhouden dus!
|
Life sucks. Wen daar maar alvast aan.
|
Genoeg ontspannen. (maar niet teveel:p)
|
Misschien helpt een flinke joint. Kzal vaanvond ff proberen :P
|
En die heeft morgen examens?? :rolleyes:
Dom, dom, dom.. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |