![]() |
stoer versus netjes
We zijn er natuurlijk wel over uit dat jongens stoer moeten zijn, per definitie! Schattig is niet leuk! :eek: :nono: We willen een echte vent!(y) Maar wat vind je leuker? Een nette man? Beetje stoffig misschien zo'n polotje of zo'n trui met overhemd! Maar een sportieve is ook wel leuk! Of toch een pak? Of val je op domme zwijgzame gespierde bikkel beetje noncholant gekleed, met versleten spijkerbroek en sneakers?
Ik prefereer het laatste type man(y) |
mijn moeder zegt dat ik op scum-boys val met ongeknipt half lang haar.
ik val op een man met mooie spijkerbroeken, uiteraard moeten die wel baggy en shabby zijn. een wat strakker shirtje erboven. sneakers, allstars, "normale" skateschoenen what ever. het fijnste kapsel is toch wel veel dik blond haar schuine scheiding is leuk!.. maar natuurlijk kan ik ook opeens tegen een geweldige andere boy aanlopen. als t maar "klopt" |
Citaat:
Dat is dan wel weer stoer :rolleyes: |
ik val op lieve jongens, die toch wel stoer zijn (of andersom :o )
beetje nonchalante stijl idd, sneakers, beetje alto wel :P |
duidelijk stoer. ik vind [mooie] tattoos vet, kort haar, baggy broeken, mooie skateschoenen of hoge oldskool schoenen waar niet de hele wereld op loopt, skaters en bmx-ers. maar wel met stijl. en hij moet zeker voor zichzelf op kunnen komen.
|
Citaat:
|
ik val niet op jongens behalve eXo :o
|
Ik val op dunne jongens zonder borsthaar met om justakid te quoten ongeknipt half lang haar.
Verder laaghangende enigzins baggy versleten jeans met sneakers/skateschoentjes/converse/slippers mogen nu ook (geen badslippers natuurlijk, noch lelijke voeten in slippers). Goede riem. Geen zogenaamd grappige of satijnen boxershorts, gewoon strak in 1 kleur met een normaal randje. Beetje strak shirtje, polo is ook ok, geen stomme prints. Bij sommige jongens houd ik ook wel van petjes. En geen baard of stoppels, een goed bijgehouden sikje kan wel in combinatie met goed bijgehouden bakkebaarden. Piercings in beperkte mate (neuspiercing!), tattoeages ook. Ik wil dus een keurig getrimd ingehouden stoer jongetje. Ik houd niet echt van strakke broeken of sportieve typjes. Jongens die met een grote sporttas lopen kijk ik ook altijd vreemd aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
stoer met iets schattigs..dat is leuk :)
|
Citaat:
Ik heb een ex met borsthaar en ik vond het zo ranzig dat ik er maar mee gekapt ben. |
Ik val op baggy jeans + polo dragende jongens. Niet té kak, maar lekker nonchie.
Van buiten stoer en van binnen schattig (maar ook weer niet té schattig). (y) |
als ik zeg dat ik heel stoer ben, maar niet doe, en eigenlijk wel een beetje schattig ben, kan ik hier dan gaan pimpen?
|
als jij daar zin in hebt moet je dat zeker doen :p
|
alsof een polo niet sportief kan zijn, moet ik dan in trainingsbroek gaan rondlopen ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het zo stom hoe sommige mensen kunnen zeggen van 'ik val op jongens met die en die broek en zo en zo'n shirt en blablabla'. Met andere woorden als ie op een dag besluit een ander shirt aan te trekken vind je 'm niet meer aantrekkelijk :s wtf. Ik val op personen en niet op kleertjes. |
ik zeg tochwel iedere x dat ik op type skater val blabla
maar uiteindlijk kom ik toch weer met heel iets anders thuis.ach droomjongens moeten blijven bestaan :o |
wat is er mis met schattig?
Maar ik kan op elk type vallen eigenlijk wel. beetje triest om je vriend op kleding uit te kiezen, nietwaar.. |
Vinnikook. Ik bedoel: die kleren gaan toch weer uit nietwaar? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
punks.
of sommige skaters zijn wel oke. in elk geval jongens die een beetje eigen stijl durven te hebben en zich er daar goed bij voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder ben ik niet stoer, word ik het niet, en wil ik het niet worden :cool: |
stoere meisjes zijn wel sexy..mits het wel lekker vrouwelijk blijft.
En als je al een mannengezicht/lichaam hebt moet je dus niet ook nog eens lompe kleren aan gaan doen :nono: echte meisjes-meisjes kunnen ook leuk zijn maar dan mogen ze niet echt naief zijn.. ik kan niet zo tegen naieve hihi-oeps-mensen. okey duidelijk allemaal.. |
Citaat:
|
Ik val op jongens waarvan ik weet dat ze later veeeel geld gaan verdienen.. (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een feit dat mensen naar je uiterlijk kijken en erop afknappen of er hard op gaan geilen. Je uiterlijk is je visitekaartje.. En dus ook je kleding. Als je iemand voor de eeerste keer ziet en hij heeft klompen , een netpanty en een wortelbroek aan denk jij ook echt niet : gossiemijnie volgens mij kan je op hem wel bouwen, zo'n mooi innerlijk. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik denk dat ik eerder op details (zoals schoenen) zou afknappen, dan dat ik denk van "goh wat een leuke jongen hij heeft sneakers aan(oid)" |
Citaat:
Maar als mn vriendje-to-be nou eens geen gitaar speelt en geen skatertypje is maar een eehh beetje een netjes persoon bijvoorbeeld, en ik em wel superleuk vind omdat ie aardig is en blablabla, knap je toch niet af omdat het geen skatertypje is? |
hmm.. moeilijk. heb eigenlijk geen echte 'voorbeeldjongen' zeg maar..
Zolang ik er maar goed mee kan ouwehoeren & dat ie er niet na 2 dagen al onder zit :o Wat meestal wel het geval is :confused: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
hihi ''Wishiejj'' negeert me :rolleyes:
toch niet omdat ik je stom vind he? |
Ja "normaal" eigenlijk. Gewoon een (nette) spijkerbroek die een beetje losjes zit, niet te wijd, geen te laag kruis en een paar mooie schoenen eronder. En dan daarop leuke/lieve truien en shirtjes of polo's die wel een beetje strak zitten. :p Wel een beetje stoer maar ook schattig.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die jongen op de eerste foto die CB postte vind ik leuk, daar zou ik ook best op kunnen vallen idd.. Dus dat sluit wel aan op wat WD zegt > het hoeft niet persé uit 'jouw hokje' te komen, je hebt gewoon voorkeuren, maar als het niet samenvalt betekend het niet meteen dat ik zo'n jongen per direct niet meer leuk zou kunnen vinden..
lekker vaag geformuleerd (y) |
Citaat:
|
Ik heb niet een vast soort kerel waar ik op val, zolang ie maar gewoon miauwt ipv onzin uit te kramen.
|
Citaat:
+ Laat het bij deze geschreven zijn: Ik val op emogothics. miauwww.. |
Citaat:
GADVERDAMME :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |