![]() |
leuke dingen om te doen als je stoned bent
hebben jullie nog leuke ideetjes van wat je kan doen als je stoned bent. behalve zitten praten lachen etc. Ik heb al een klein lijstje
nog geinige ideetjes? |
:p helemaal knetter zondag naar de kerk gaan
|
Zwembad is idd super. Ook leuk is een rits blowtjes roken, en vervolgens een supermarkt binnenstrompelen en iets eet en drinkbaars kopen, en zien naar de kassa te komen, en af te rekenen. :p
|
gehehe, supermarkten roeleren,
in de bus zitten is ook wel grappig. |
Stoned zijn en dan nog een blow opsteken. Lachuh!
|
Citaat:
|
Op je snowboard op een gevaarlijke piste volle snelheid naar beneden gaan terwijl je keiharde punk op hebt staan.
|
:rolleyes:
|
als je fijn stoned bent is alles leuk, als je niet fijn stoned bent moet ik gaan slapen.
gelukkig ben ik meestal fijn stoned :) |
hmm leuke dingen als je stoned bent..
Diablo2 lod spelen. Verden Anime kijken. Spawn |
Dingen die je moet lezen/doen/weetikveelwat als je offworld bent II
|
|
Dit topic gemerged met http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=849561 (die bestaat nu niet meer)
Dat had namelijk dezelfde strekking, maar dit heeft de originele titel. Deel 2 kan van start ;) |
Eerst eten :P daarna achter je computer zitten en vage muziek luisteren ofzo. Of zoals Whaag al zei diablo2 lod spelen is erg leuk.
|
hmm, ok alles is leuk. Maar ik wil echt bijzondere dingen. Ik bedoel ja je kan gewoon staan praten over van alles en nog wat en dat is leuk, maar bv een achtbaan is nog leuker lijkt me.
En ik ga maandag zwemmen, ik heb er zin in :D :D |
mjah oke dan maar een top3 :confused: :p
#1 - seks #2 - meer drugs #3 - karten hmmmz.... die 3e is variabel :p |
OMG, karten dat is ook wel een leuke :D
en seks, tja geen vriendin (n) |
Ik ben kartinstructeur en monteur geweest :P.
|
Citaat:
|
|
haha dat is echt onzin, maar dat pand ken ik wel volgens mij of ja wat mensen daarvan check mijn reply
|
Een wedstrijdje fietsen op mountainbikes in de laagste versnelling :p
|
Citaat:
Maar ik weet neit of dat hetzelfde pand is... Deze zit namelijk net achter de Organon. |
Citaat:
Maar ja het kan altijd zijn |
uhm, duh
http://rumandmonkey.com/popquiz/index.php ook als je nuchter bent veel te loos om saai te zijn. |
heb vandaag voor het 1st geblowd...was ook in six flags... :D
|
Citaat:
If masturbation was illegal, would you still do it? weed wouldn't be the only thing illegal i would do then... "i guess since im such a fucking conservative bastard, i can quit it." UH! Who does that! EWWW!!!! shit happens... hmm ik verveel me moest zo maar eens de stad in gaan vanacht luilak :D mag ik eindelijk zingend naar huis |
Citaat:
|
dansen!
|
Citaat:
Meteen daarna: Citaat:
|
In elkaar geslagen worden door iemand die niet van junks houdt :) (y)
|
met 40km gelanceerd worden en dan landen op je hoofd :D
|
|
Citaat:
|
Filmpje maken.
Naam: Rolling Stoned. (uiteraard stones opzetten ) En dan gewoon stoned rollen. Hi-larisch. |
Citaat:
|
ik hou het toch bij seksen eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een stripverhaal maken met rondje-streepje poppetjes (wel met uitleg wat ze aan het doen zijn eronder)... komen vaak maffe dingen uit! :D
|
ligt aan jezelf..
|
Citaat:
|
niet met jou, wel met anderen
|
nee, zover was ik. oké... als je offworld bent kún je striptekeningen gaan maken en dan zóuden er maffe dingen uit kunnen komen. zoiets heb ik wel eens gedaan. en toen kwamen er maffe dingen uit. maar dat kan aan mij liggen.
zo goed? |
whehe ga er nog serieus op in ook
|
|
|
Citaat:
Dat doe ik dus als ik "off-world" ben :D (ook nuchter maarja) No offence kreZor |
hehe :D
|
Dit spelen :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |