![]() |
wat u opviel in de media
turbonegro bij jackass (althans dat van steve-o en dinges)
blind - korn gister bij charlie's angels (echt waar, wat een kutfilm is dat) verder nog iets/ |
fiona apple als achtergrondmuziek bij een of ander mtv programma.
|
Cradle of filth als achtergrondmuziek bij Cribs (in het huis van de vriend van Pink, die motorcrosser, geen idee hoe hij heet...)
|
charlies angels draait wel om andere dingen dan korn ;)
|
Citaat:
|
Mja, tijdje geleden stukje van de clip van Hooch van de Melvins, bij zo'n best of iets van Jackass. Was wel geinig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, de begintune.....(8) wohohohooo (8) kan ff niet op de titel komen... |
get it on
|
culture club bij the A team, maargoed dat zal iedereen wel opgevallen zijn eh/
|
Gisteren waren de Gilmore Girls op en een of andere chique oma had het over dat een band haar huis in Amerika had geleend, hele nette jongemannen, hebben het huis goed verzorgd en zelfs tulpen in de voortuin geplant. En ze heetten Korn :D.
Vond het wel een coole actie. En in de film Nirvana (nix met de groep te maken), draaien ze NOFX :cool: . |
Citaat:
|
een keer heel lang geleden strike anywhere by bam op mtv
|
Een keer, jaren geleden, Wet&Wild en Rockzone omgedraaid op TMF
Kregen we in plaats van punk metal, waar het grootste deel van Nederland zich geen raad mee wist |
Dat deuntje van 'The Transplants - Diamonds and Guns' in zo'n shampoo reclame.
|
Pas geleden 'n slechte horror film gehuurd, Night Stalker. met een gast die bezeten werd door de duivel en dan helemaal para in z'n auto rond reed met Cannibal Corpse en meer van dat soort herrie op enzo. Met lang haar uiteraard en in 't zwart gekleed en iedere keer als 'ie mensen ging vermoorden vroeg 'ie eerst of ze van satan hielden, ja ja, hoogstaande film. Een van de coppers was wel koel iig, een coke-snuivende mexicaan van dik in de 40. :D
|
Citaat:
de nightstalker heeft wel echt bestaan :) |
Cradle was laatst ook bij Viva la Bam dacht ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slayer (reign in blood stukjes) bij Gremlins 2
|
Cannibal Corpse valt een minuutje te zien in Ace Ventura.
Ze treden op in een of ander kroegje waar Ace heen moet om een bekende te spreken. Ze speelden Hammer Smashed Face. |
Citaat:
|
"VROUW BIJT CONDUCTEUR"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde b-boy document als achtergrondmuziek bij een nederland 3 documenaire over de brugklas.
|
Citaat:
|
The Strokes en Audio Karate als tussenmuziekjes bij Dismissed.
|
Citaat:
|
Citaat:
uit die clip van aphex twins - windowlicker toch? |
"Rock journalism is people who can't write interviewing people who can't talk for people who can't read."
|
Nick Cave en Tom Waits op de Shrek 2 soundtrack :D
|
Terror op 3fm nu :|
|
we are the all.singing all.dancing crap of the world
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verscheidene nummers van The Strokes bij The Trip 2 en Dismissed op MTV.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3voor12.vpro.nl
Best een naaistreek om freelancers niet uit te betalen. Als journalist op dit moment kan je op dit moment haast alleen maar actief aan de slag gaan als freelancer en als je dan geen geld binnenkrijgt zit je toch echt met een groot probleem. Kan al helemaal voorstellen dat ik de huur niet kan betalen omdat ik voor mijn artikelen geen geld te zien krijg. Moet binnenkort ook maar is lid worden van de NVJ want dan is mijn ass nog een beetje beschermd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
rufus wainwright op soundtrack van shrek wist ik ook niet
|
the transplants in die reclame van l'oreal ...of garnier ofzo, of hoort dat bij elkaar??? naja..
ben t nummer toevallig nu aan t luisteren... |
dat zei iemand al... and again: OMFG
|
ik ga heel erg opletten bij l'oreal!! whieeeehh :d(y) *houdt van the transplants*
|
Ik vanaf nu niet meer...Shampoo reclames :( :p
|
Misfits heel vaak in afleveringen van Jackass
Rancid is Idle hands en Beavis and butthead do America Sublime ook in Idle Hands dit is ff wat ik van the top of my head weet te noemen |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |