![]() |
duits
je hoefd voor duits toch maar alleen een tekst hè? :eek:
|
jah tuurlijk, moetr je wel aan je woordenboek denken
|
jaa weet ik duits-nederlands :P
|
Mar dan kun je aan een voorafgaang (belangrijk) iets voorbijlezen waar ze iets over vragen. (komt wel eens voor).
Als je snel kunt lezen is het geen probleem :rolleyes: |
lees gewoon eerst vraag en dan zoeken in welk deel staat, hopen dat ik een 6 haal( moet een 5 halen maar toch....)
|
ja ik snap niks van die teksten
ikw eet meestal geeneens waar het over gaat :confused: |
Duits wordt zo makkelijk (y)
Had voor die oefentoets 9.6 :D |
jha...euhm...k hoop dat ik duits wel goed maak...ik mag minimaal een 4 halen en dan heb ik nog een 6 dan ben ik wel tevreden! dat moet wel te halen zijn togh tenminste dat denk ik!! ikheb van die periode's dat ik goed in duits ben en dan weer vet slecht :S! ik vind dat wel erg vaag eigenlijk
|
Citaat:
|
Dus voor duits krijgen we alleen een tekst en verder nix leren dan, neem ik aan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Duits word nog wat, sta wel een 7,1, maar snap soms helemaal niet waar het over gaat :|
|
WHAHAAH samy :nono: leesvaardigheid? :rolleyes:
|
[offtopic]wat doe je nou dom samy, jij bent daar tot 5 november 2005 gebant, moet je maar daar niet zo dom doen... :mad: [offtopic]
je kan geen duits.. kuch wigger ;) |
- 2 :|
|
sure, je weet niet eens het verschil tussen het en de :rolleyes: Fok jouw en je cd
|
Zullen we ff normaal doen?
|
Guten tag ;)
nee de toets is in loop de tijd een stuk makkelijker gemaakt maak maar is de toest van 2001 tijdvak 1 die is egt moeilijk! |
GEZELLIGHEID KENT GEEN TIJD.
Mak met zn 2en ff een ander forum want dit gaat over Duits... Anyway... Denk dat Duits niet zo moeilijk gaat worden, ALS je je w-boeken niet vergeet... :p |
Yeah, ik heb zin in duits..
( uh. sorry... ? ) Word een vet punt.. ( neem ik aan ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Durch welches Wort kann man den Strich (''-'') in Zeile 12 ersetzen?
A Aber B Denn C nur dit staat in de examen van vorig jaar WTF bedoelen ze hiermee? Door welke woord ik den Strich kan vervangen regel 12? of Door welke woord ik den Strich kan vervangen alinea 12?? of weet ik veel |
zeile is regel maar in regel 12 is er geen woord genaamd striche ofzo
|
Wordt moeilijk.....
Jams |
Citaat:
|
so al mensen klaar met duits?, ik vond het moeilijk en heb ook maar 18 van de 45 punten gehaald
LAtuhr Bram |
Fokking kut duits.. het slaat totaal nergens op!! al die vragen in het duits!?! dat hebben we nooit zo geoefend! duz conclusie is: Duits is totaal K U T
|
k hoop dat mn vriendje t wel goed gemaakt heeft....
k ga me zo wagen aan VWO engels.. wordt ook pittig....:s :o |
eey hoe vonden jullie het..viel wel mee toch? :rolleyes:
|
30 uit 45 punten.
wel best dus. |
k heb de antwoorden voor vmbo duits nog niet gevondne!! en k vond t echt een KUT toets!! kan iemand mij ff de link geven!!
|
|
Het zijn gewoon lijers vieze moffe
|
Citaat:
en dan links ''antwoorden'' en de rest zie je vanzelf wel Bij ons op school vond bijna iedereen m kut, ik vond m ook wel lastig maar toch nog een goed cijfer. Ik denk dat de normering wel soepel is :) |
oeww...k vond em wel klote...maar ik heb ongeveer 30 punten :D! k heb bijna alle meerkeuze vragen goed...7 heb k r maar van fout!!
k wel een voldoende wat k dus helemaal niet verwacht had :D! |
Klote, ik heb hem echt verneukt! Had 22 punten..
Hopen dat de norm beetje hoog is.. |
Ik vond hem echt moeilijk! Ben best goed in Duits normaal.. stond een 8. Maar heb nu tussen de 5.4 en 7.4!
Hopelijk is die norm een beetje soepel... |
mn cijfer is tussen de 5,9 en 7,4! maar k snap niets van de norm...kan iemand mij dat uitleggen?
|
Als hij in het algemeen slecht is gemaakt, is de norm hoog. En anders om..
|
ik heb 21 punten, 4.2 tussen 6.2, maar als de norm 0.8 is heb ik een 5 en norm ligt meestal bij de 1
|
Citaat:
Jams |
volgens mij wel 1. en als het moeilijk is gaat het dus omhoog en als het makkelijk is omlaag
|
Citaat:
Jams |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |