![]() |
Aantal examens VWO
Is er ergens bekend (op internet) hoeveel leerlingen er per vak examen doen?
|
vast wel.... ik heb alleen geen idee waar :p
|
Jahoor: op de site van het Ministerie van Onderwijs:
http://www.minocw.nl/download/2004/p...idaten_vwo.pdf |
hoe kunnen we nu bij nederlands minder mensen mee doen dan met engels??
|
als je staatsexamen doet en je hebt bv nederlands vorig jaar gehaald, dan doe je het dit jaar niet, maar bv wel engels.. oid
|
Jezus, wat doen er eigenlijk veel mensen Latijn. Ik dacht dat het er maar een paar honderd waren of zo.
|
Wat zijn er weinig mensen die maatschappijleer doen. Inderdaad, veel Latijn... leuk zo'n lijst :).
|
maatschappijleer heb ik al (vorig jaar) afgesloten..
|
5 keer zoveel mensen die Latijn doen dan maatschappijleer! :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had verwacht dat er wel meer mensen maatschappijleer examen deden! |
Over maatschappijleer: op mijn school kan je daar niet eens eindexamen in doen. Op het VWO heb je maatschappijleer in de derde en vierde klas (ongeacht profielkeuze) en je eindcijfer voor je diploma is het gemiddelde van de cijfers van de vierde klas.
|
Citaat:
het examenvak maatschappijleer is maatschappijleer 2 en dat wordt niet op alle scholen gegeven. |
Citaat:
|
Een school mag zelf kiezen hoe zij maatschappijleer invult en wanneer zij het wil afsluiten...net als met ANW; dat KAN allemaal in de vierde, maar mag ook in de vijfde. Ik heb MA in de vierde afgesloten met een schoolexamen.
|
Jeumig, er zijn maar 5 personen die een examen Turks doen :confused:
Da's niet zo veel... Dat ze daar dan helemaal een examen voor gaan maken... |
Citaat:
|
Nu kan je tenminste zien hoeveel er nu werkelijk geklaagd is, in vergelijking met andere vakken. :D
Arabisch 25% Biologie 1,2 12,8% Economie 1 3,5% Economie 1,2 9,0% Filosofie 5,6% Fries 22,2% (2 uit 9 :)) Geschiedenis 20% Latijn 9,2% M&O 18,8% Muziek 10,1% Natuurkunde 1 9,5% Natuurkunde 1,2 8,3% Nederlands: 8,1% Russisch 38% Turks 20% Wiskunde B1 9,9% Wiskunde B1,2 13,7% (En ja, ik verveelde me :p ) |
tering jantje wat een boel mensen doen er examen hee..
heel gek ik zat afgelopen vrijdag engels te maken en realiseerde me ineenkeer dat er gewoonweg nóg weetikhoeveel mensen op precies hetzelfde moment precies hetzelfde zaten te maken. Terwijl ik eerst om een of andere onduidelijke reden het gevoel had, dat alleen die mensen bij mij in die zaal examen deden en de rest van de wereld doorging met andere dingen. nuja bij deze de preek van de week haha |
Als 1 van de examenleerlingen van Turks klaagt stijgt meteen het percentage klachten met 20 procent ;) :D
|
Citaat:
maatschappijleer 2 :D mneuh.. lijkt me niet erg beroepsperspectiefverbredend :p nouja.. tenzij je een sociale opleiding gaat doendan |
Citaat:
kun je dat ook nog ff voor engels uitrekenen?? ben wel bnieuwd!! |
Engels: 5570/31890 --> 17,5% :)
|
Citaat:
en je leert d'r verder ook hoe heel het rechtssysteem in elkaar zit. Dus welke rechten en plichten mensen binnen de rechtsspraak hebben. Wat voor straffen er worden gegeven en hoe heel het traject in elkaar zit. Voor rechten kan het dus ook geen kwaad ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |