![]() |
Enquete drank (zo klaar)
Een vriend van mij zit met de volgende enquête, Deze willen jullie vast wel even invullen. :D
Bij de meeste vragen kun je gewoon weghalen wat niet van toepassing is :) Binnen de opleiding MER (Management Economie en Recht) hebben we het vak onderzoek en statistiek. Voor dit is het de bedoeling dat wij een onderzoek uitvoert naar ons eigen keuze. Wij doen het over alcoholgebruik onder jongeren. Dit omdat wij het een interessant onderwerp vinden. Persoonlijke gegevens Man Vrouw Leeftijd: … jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken Studeren Anders nl……… 2. Wat is uw opleidingsniveau Basisschool VMBO/LBO HAVO/MBO VWO/Gymnasium HBO Universiteit Anders nl: … Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 0 tot 2 uur 2 tot 4 uur 4 tot 6 uur 6 tot 8 uur 8 uur of meer 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur 10-20 uur 20-30 uur 30-40 uur 40-50 uur 50-60 uur 60 uur of meer Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 5 tot 10 10 tot 15 15 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 0 tot 3 3 tot 6 6 tot 9 9 tot 12 12 of meer 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 2-3 dagen 4-5 dagen 6-7 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 1-10 Euro 11-20 Euro 21-30 Euro 31-40 Euro 41-50 Euro 51-60 Euro 60 euro of meer Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 18 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken op therapeutische basis en zelfstudie ernaast 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 20-30 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Niet oneens / niet eens (ligt eraan hoeveel je drinkt) |
Ikzelf ook even
Man Leeftijd: 17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken parttime Studeren/opleiding volgen ;) 2. Wat is uw opleidingsniveau Anders nl: MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 4 tot 6 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur (incl de tijd op school he) Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 5 tot 10 soms ook veel meer. 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 11-20 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk oneens |
Vrouw
16 jaar Studeren VWO/Gymnasium Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 glazen Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 glazen Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0 dagen Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Niet oneens / niet eens :) |
Persoonlijke gegevens
Man Vrouw Leeftijd: 18 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken Studeren Anders nl……… 2. Wat is uw opleidingsniveau Basisschool VMBO/LBO HAVO/MBO VWO/Gymnasium HBO Universiteit Anders nl: … Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 0 tot 2 uur 2 tot 4 uur 4 tot 6 uur 6 tot 8 uur 8 uur of meer 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur 10-20 uur 20-30 uur 30-40 uur 40-50 uur 50-60 uur 60 uur of meer Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 5 tot 10 10 tot 15 15 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 0 tot 3 3 tot 6 6 tot 9 9 tot 12 12 of meer 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 2-3 dagen 4-5 dagen 6-7 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 1-10 Euro 11-20 Euro 21-30 Euro 31-40 Euro 41-50 Euro 51-60 Euro 60 euro of meer Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd:17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 20-30 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk oneens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk oneens |
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 18 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 20-30 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? Geen eigenlijk 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 19 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau Universiteit Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 20-30 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 10 tot 15 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 11-20 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 28 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken 2. Wat is uw opleidingsniveau Universiteit Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 40-50 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 10 tot 15 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 3 tot 6 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 4-5 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 21-30 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Citaat:
|
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 16 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets / 0-10 euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Citaat:
|
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 15 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren Anders nl. forummen 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 10-20 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk oneens |
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 20 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk én studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Vrouw
Leeftijd: 17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 4 tot 6 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Niet oneens / niet eens |
Man
Vrouw Leeftijd: 17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken Studeren , dwz middelbare school, HAVO examenjaar. Anders nl……… 2. Wat is uw opleidingsniveau Basisschool VMBO/LBO HAVO/MBO VWO/Gymnasium HBO Universiteit Anders nl: … Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 0 tot 2 uur 2 tot 4 uur 4 tot 6 uur 6 tot 8 uur 8 uur of meer 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur 10-20 uur 20-30 uur 30-40 uur 40-50 uur 50-60 uur 60 uur of meer Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 5 tot 10 10 tot 15 15 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 0 tot 3 3 tot 6 6 tot 9 9 tot 12 12 of meer 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 2-3 dagen 4-5 dagen 6-7 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 1-10 Euro 11-20 Euro 21-30 Euro 31-40 Euro 41-50 Euro 51-60 Euro 60 euro of meer Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens |
Persoonlijke gegevens
vrouw Leeftijd: 15… jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau VMBO/LBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 4 tot 6 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 10-20 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal oneens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 17… jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau VWO/Gymnasium Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 8 uur of meer 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 10-20 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 15 tot 20 (maar hangt er wel vanaf hoe vaak ik wegga/waarheen/met wie, kan meer zijn, maar ook veel minder) 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 21-30 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk oneens |
Eten & Drinken ---> Drugs & Alcohol
|
[QUOTE]Dukko schreef op 25-05-2004 @ 14:29 :
[B]Een vriend van mij zit met de volgende enquête, Deze willen jullie vast wel even invullen. :D Bij de meeste vragen kun je gewoon weghalen wat niet van toepassing is :) Binnen de opleiding MER (Management Economie en Recht) hebben we het vak onderzoek en statistiek. Voor dit is het de bedoeling dat wij een onderzoek uitvoert naar ons eigen keuze. Wij doen het over alcoholgebruik onder jongeren. Dit omdat wij het een interessant onderwerp vinden. Persoonlijke gegevens Man Leeftijd: 23 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Anders nl. full-time slacker 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 6 tot 8 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets - 80 eypo Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 11-20 Euro Meestal ben ik geldloos Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: … jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 6 tot 8 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 25 tot 30 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 12 of meer 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 41-50 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk oneens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 16 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
Man Vrouw Leeftijd: 16… jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken Studeren Anders nl……… 2. Wat is uw opleidingsniveau Basisschool VMBO/LBO HAVO/MBO VWO/Gymnasium HBO Universiteit Anders nl: … Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 0 tot 2 uur 2 tot 4 uur 4 tot 6 uur 6 tot 8 uur 8 uur of meer 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur 10-20 uur 20-30 uur 30-40 uur 40-50 uur 50-60 uur 60 uur of meer Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 5 tot 10 10 tot 15 15 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 0 tot 3 3 tot 6 6 tot 9 9 tot 12 12 of meer 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 2-3 dagen 4-5 dagen 6-7 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 1-10 Euro 11-20 Euro 21-30 Euro 31-40 Euro 41-50 Euro 51-60 Euro 60 euro of meer Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens |
Persoonlijke gegevens:
Man Leeftijd: 22 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken 2. Wat is uw opleidingsniveau MAVO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 20 tot 25 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 6-7 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 60 euro of meer Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
Man Vrouw Leeftijd: 16 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken Studeren Anders nl……… 2. Wat is uw opleidingsniveau Basisschool VMBO/LBO HAVO/MBO VWO/Gymnasium HBO Universiteit Anders nl: … Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 0 tot 2 uur 2 tot 4 uur 4 tot 6 uur 6 tot 8 uur 8 uur of meer 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur 10-20 uur 20-30 uur 30-40 uur 40-50 uur 50-60 uur 60 uur of meer Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 5 tot 10 10 tot 15 15 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 0 tot 3 3 tot 6 6 tot 9 9 tot 12 12 of meer 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 2-3 dagen 4-5 dagen 6-7 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets Grote voordeel van n meisje: je KRIJGT alles :D 1-10 Euro 11-20 Euro 21-30 Euro 31-40 Euro 41-50 Euro 51-60 Euro 60 euro of meer Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal oneens Gedeeltelijk oneens Niet oneens / niet eens Gedeeltelijk eens Helemaal eens |
Binnen de opleiding MER (Management Economie en Recht) hebben we het vak onderzoek en statistiek. Voor dit is het de bedoeling dat wij een onderzoek uitvoert naar ons eigen keuze. Wij doen het over alcoholgebruik onder jongeren. Dit omdat wij het een interessant onderwerp vinden.
Persoonlijke gegevens Man Vrouw Leeftijd: 18 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? 2. Wat is uw opleidingsniveau HBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 20-30 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 25 tot 30 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 6-7 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 51-60 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Niet oneens / niet eens (LIGT AAN HET GEBRUIK) |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 20jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau Universiteit Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 5 tot 10 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: … jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau VWO/Gymnasium Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 20 tot 25 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 3 tot 6 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 4-5 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 11-20 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 21 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 30 of meer (inclusief alcohol op de zaterdagavond :D ) 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 3 tot 6 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 1 of 2 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 31-40 Euro (dit is alleen zaterdagavond) Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens By the way: welke school MER is dat? De Hogeschool Zuyd in Sittard misschien? :) |
Man
16 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren, 5VWO 2. Wat is uw opleidingsniveau VWO/Gymnasium 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 40-50 uur 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 5 tot 10 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 1-10 Euro 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 18 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau VWO/Gymnasium Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur (+-30 u les +huiswerk) Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 5 tot 10 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 (verschilt wel) 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens (bij overdadig gebruik, ja..) |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 21 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HBO Anders nl: Ik denk dat het HBO is, het is een hogeschool in België. Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur maar dat is nogal relatief, op stage natuurlijk veel meer, mijn weekendwerk weet ik niet of ik dat moet meetellen, door het jaar doe ik bijna niets en nu ben ik bezig aan mijn eindwerk dus dat is ook weer meer. Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 15 tot 20 denk ik. Hoeveel glazen gaan er in een fles? 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 9 tot 12 ook weer gok 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen Ook alweer afhankelijk van de week enzo. Soms meer, soms minder. 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens: het heeft ook voordelen: 1 tot 2 glazen wijn per avond was zelfs goed voor de gezondheid meen ik mij te herinneren |
Citaat:
|
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 20… jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? fulltime stage lopen/werken 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur ( 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 40-50 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 4-5 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 41-50 Euro, gok ik.... Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal eens |
Citaat:
|
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO/MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 20-30 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 15 tot 20 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 11-20 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Helemaal eens |
Citaat:
|
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO /MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 10 tot 15 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 21-30 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 18 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau VWO/Gymnasium Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur 10-20 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 tot 3 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets - behalve alsk uit ga 2x p.m. Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
Vrouw Leeftijd: 17 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau Basisschool VMBO en nou MBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 tot 2 uur :o 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 30-40 uur denk ik ongeveer... Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 5 tot 10 10 tot 15 15 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 of meer 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? door mij? 0 tot 3 mínstens 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets tot 1-10 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Gedeeltelijk eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Waarom heb iedereen nou weer bij 'alcohol schaad de gezonheid': helemaal eens.
2 wijntjes per dag (y) |
Vrouw
Leeftijd: 14 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau Basisschool VMBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 0-10 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 0 tot 5 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 0-1 dag 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? Niets Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Niet oneens / niet eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk oneens |
Persoonlijke gegevens
Man Leeftijd: 18 jaar 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Werken en Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HBO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 2 tot 4 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 40-50 uur Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 20 tot 25 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 2-3 dagen 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 21-30 Euro Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik Helemaal eens 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid Gedeeltelijk eens |
Persoonlijke gegevens
vrouw Leeftijd:over paar dagen 17 :P 1. Bent u aan het werken of bent u aan het studeren? Studeren 2. Wat is uw opleidingsniveau HAVO Tijdsbesteding 3. Hoeveel tijd besteedt u aan sporten per week? 0 uur 4. Hoeveel tijd besteedt u aan uw werk of studie per week? 10 Drankgebruik 5. Hoeveel glazen drinkt u per week? 10 6. Hoeveel glazen sterkere alcoholica (20% en meer) wordt er per week gedronken? 0-2 7. Hoeveel dagen in de week drinkt u gemiddeld alcoholische dranken? 1/2 8. Hoeveel geld geeft u gemiddeld uit aan alcoholische dranken per week? 10? Voorlichting 9. Ik ben goed voorgelicht over de gevolgen van alcoholgebruik ja 10. Alcohol gebruik is schadelijk voor de gezondheid uhuh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |