![]() |
Welk pretpark bezoek jij het liefst?
Een simpele vraag: "Welk pretpark bezoek jij het liefst?"
En dan niet alleen in Nederland, je mag ook buitenlandse parken noemen! :) Mocht je zin hebben, wil je dan ook uitleggen waarom je daar zo graag komt? Hebben ze daar goede theming, of zijn er gewoon goede thrillrides? Speelt bij jou de prijs van de parken ook een rol? Veel grote parken hebben ongeveer dezelfde entreeprijs, maar in de parken verschilt het nogal eens. Ik ben namelijk wel ens benieuwd wat 'gewone' mensen van bepaalde pretparken vinden. Ik zeg 'gewone', omdat ik een beetje verslaafd ben aan pretparken, vandaar! |
Ik ben niet echt superfan van pretparken, maar sixflags vond ik wel leuk.
|
Ik vind nog steeds de Efteling en Disneyland Parijs het leukste. Waarom? Ik denk het sfeertje, de sprookjesfiguren en dat ze ook een paar rustigere attracties hebben. De entreeprijs maakt me niet zoveel uit, alle parken zijn ongeveer even duur. En als ik een leuk dagje heb gehad vind ik het best.
|
Eentje met veel misselijkmakende achtbanen en thrillrides(y)
|
Avonturenpark Hellendoorn, 5 jaar gewerkt :)
|
Citaat:
|
Ben niet zo'n pretpark bezoeker.
|
Sixflags (tijdens Njoy uiteraard).
|
Ik hou niet van pretparken.
Vroeger vond ik ''Het land van Ooit" geweldig :bloos:, maar dat is erg achteruit gegaan. Edit: Universal Studio's in/bij Los Angeles (y) |
Aqualandia in Benidorm = waterpretpark:)
Terra Mitica = leuke thema's enzo!!!:D |
De Efteling (y)
Verder ken ik er eigenlijk niet zoveel. |
Efteling.
de rest zuigt. |
Disneyland Parijs en de Efteling vind ik nog het leukste. Met al die aankleding erom heen en de sfeer die er is.
|
Disneyland Parijs
|
Citaat:
|
Efteling. Maar pretparken zijn kut, want het is altijd veel te druk.
|
MarkLand :cool:
|
Sixflags ;) (y)
|
een pretpark in orlando die naast de studio's zit... yland of advanture ofzo heet het geloof ik...
in nederland vind ik de efteling het leukste om de sfeer |
Six Flags vind ik geweldig met al die achtbanen, k vind achtbanen echt vet omdat ik daar niet misselijk in word.
Slagharen is leuk als je in groep 6 ongeveer zit, daar ging ik eerder altijd heen met school. |
Efteling
|
Alle pretparken zijn geweldig! Six Flags vond ik erg leuk, Sea world in amerika ook!:d
|
De Efteling.
Is ook ongeveer de enige waar ik ooit geweest ben. |
Ik heb niet echt een pretpark wat ik het liefst bezoek, zo vaak
ga ik nl niet naar een pretpark... Is ook wel een tijdje geleden dat ik er heen gegaan ben. :o De Efteling is wel leuk, Drievliet en Six Flags zijn vooral leuk om de herinneringen ed. :) |
De Efteling, Sixflags Nederland, Sixflags Denver en Disneyland Parijs waren allemaal wel :cool: .
|
Dan ga ik het liefste naar Disneyworld, daar hebben ze supervete acttractie tot in de puntjes gethemed, en de MGM en Universal Studios, allemaal van die 'film'pretparken met mooie theming, in Nederland is er geen ruk te doen qua pretpark...
|
Citaat:
|
Mn favo pretpark is Disney land Parijs. Ik ben er nu 3 keer geweest en is nog steeds heel leuk
|
Six Flags(vanwege de achtbanen ofcourse) en Duinrell (Tikibad :cool: ). En naar Disneyland ga ik ook ooit in mn leven.
|
Rafah.
|
Universal studios en Gardaland. en in nederland de efteling maar.
|
Six Flags,(vanwegen leuke achtbanen), De Efteling (het is gezellig) en een pretpark in Turkije (als ik op vakantie ga)
|
WB Movieworld Duitsland vond ik het leukst :cool: Maar ben in vrij weinig pretparken geweest, en vind meestal de waterattracties het leukst :o
|
Dinsey vind ik leuk >de sfeer<
Efteling >de sfeer< WB Movieworld >dat ding dat je naar beneden laat vallen :eek: < |
Uhm..Cedar Point in Ohio (ben dr nog nooit geweest, maar is lauw-> top thrill dragster) en in NL de 6 vlaggen!
|
Het Magic Kingdom van Disneyworld Florida, de sfeer, theming alles is er perfect. Ook Busch Gardens Tampa Bay is erg leuk, een dierenpark gecombineerd met achtbanen.
Verder alle andere disneyparken in Florida en Seaworld Orlando. Wat dichter bij huis vind ik het disneyland park van Disneyland resort Parijs erg leuk en mag ook Phantasialand er wezen. Dit jaar ga ik nog naar Europa park, Heidepark en parc Astrix om te kijken of dat wat is :) |
Ik vind Phantasialand en Bobbejaanland wel leuk.
Phantasialand heeft de omgeving beter gethematiseerd dan Bobbejaanland, waar het erg overzichtelijk is. Maar in Phantasialand hebben ze net iets meer leuke attracties dan in Bobbejaanland. |
Disneyland :cool:
|
Six Flags qua rides
Disneyland Parijs qua theming |
de efteling, eigenlijk niet echt opwindend..maar ach, ik kom er nog steeds graag, lekker dichtbij huis :)
|
Ik vind de Efteling het vetst in Nederland.
In het buitenland is het leukste pretpark waar ik ben geweest denk ik toch Disney World L.A. :D |
disneyland parijs ;)
|
Disneyland Parijs en Efteling.. Oh Zo cliché :)
Het sfeertje spreekt mij enorm aan, de sprookjes, de gelukkige kindjes.. het is 1 grote fantasiewereld, prachtig toch? :) |
Citaat:
|
Ik ben niet zo'n pretparken-fan, maar Disneyland Parijs vond ik wel heel leuk. Ik was toen iets van 7, maar toch.
|
Citaat:
|
Mijn kamer.
|
in spanje, portugal en griekenland enzo heb je echt vet coole waterpretparken ik hou echt daar van.
|
Efteling
Six Flags @ Reverend: dié "de rest" zuigt ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |