![]() |
Wat is het aller lekkerste dat je ooit hebt gegeten?
ikke eh...
Zo veel! Maar misschien tog wel.......... Witte chocola met stukje cocos erin. En baklava |
Pfff, mijn moeder haar pannekoeken :p
|
Uhmm, moeilijk.. Ik denk toch het Italiaanse ijs dat ik in Rome op heb.
|
De vermicellisoep van me oma :)
|
Ik heb ontzettend veel lekkere dingen gegeten, ik kan echt niet kiezen!
|
Citaat:
|
Helaas hou ik het niet bij... Anders had ik veel kunnen opschrijven! :p
|
Zoveel echt waar. Zal ik het maar allemaal gaan opnoemen? :p
- Friet - Schoarma - Pizza - Spaghetti - Macaroni - Lasagna - Spare Ribs - Giros - Souflaki - Nog meer van dat Grieks vlees - Al het andere vlees :D - Bami Pangang - Sate - Nasi - Heeeel veeeel chips - Chocolade - Koekjes - Kipkerrie salade - Zalmsalade - Eier-bieslooksalade - Veel Unox-soepjes - Verse broodjes van de bakker - Croissant - Kaascroissant - Dame Blanche Blablablabla... en zo kan ik nog uren doorgaan :p |
tjeez, zoveel. eten is mn hobby :cool:
tiramisu en ben&jerry's ijs staan toch wel heel hoog op de lijst iig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Friet met een frikadel speciaal ofzo :p
Of de macaroni van me mama.. Of toch pannekoeken die zij maakt Hmmm zoveel :D |
gyros en chocola :D
|
Ik heb heel veel lekkere dingen op. Maar ik ben altijd erg blij als ik geitenkaas kan eten :D
|
Misschien tog wel het warme appelgebak ergens in Frankrijk
|
Pfff..zoveel dingen....uhmm maar als ik egt moet kiezen kies ik voor kip met citroensaus van de chinees :D
|
|
hmm.. moeilijk moeilijk.. denk toch dat ik ga voor mijn moeders hartige taartjes.. met ja wat zit er in.. kaas en ham en uitjes..
heel erg lekker... |
lamsvlees is absoluut het lekkerste vlees ter wereld
hoe jonger het dier hoe lekkerder het vlees (en nu gaat zeker iedereen zeggen dat dat zielig is) |
Citaat:
|
Citaat:
verder.. pannekoek Hawai, Tournedos, Lasagne in Italie. Gnocchi met quattro formaggi saus :D |
Grieks eten, lasagne van de mama van mijn vriend :o, en iets wat ik ooit in Engeland heb gegeten. Weet niet meer wat maar het was erg lekker :)
|
spekjessalade bij de Apostel in Weert
|
Ik denk aan een voorgerecht in een restaurant in papendrecht: been ham in honing met wat salade erop. Dat was zo lekker!!!
|
kalfszwezerik
varkenswang hazenrug hertenrack lamskoteletjes ik hou van vlees, lekker |
Citaat:
|
Advocaat - M&M's - Javanais - Feta - vanillepudding - éclair - ...te veel om op te noemen. :)
|
Vast iets met ijs of chocola. Of een combinatie daarvan.
|
Een gebakje met een soort room en allemaal nootjes, maar ik heb het daarna nooit meer gehad en ook nooit meer kunnen vinden :( Het was zóó lekker...
|
- Fahitas (ofzoiets) in een Amerikaanse restaurant die je zelf kon beleggen.
- Het toetje in dat zelfde restaurant, een warme brownie. En allerdaagse dingen (;)): - Broodje durum kebab (mét knoflook saus) - Frikandel speciaal - Whopper (mét kaas) mmmm... ;) |
milka & rittersport chocolade
|
Zo veel dingen. Maar misschien toch wel rijst en bami dingen met satésaus :)
|
stokbroodje warme beenham met satesaus
pizza met geitenkaas van de hema mama's pannekoeken, appeltaart, zuurkool en rauwe andijviestamppot (y) |
Verschillende soorten visgerechten in een heeel goed visrestaurant in Italië *kwijl*
|
*kebab
*friet met mammoet saus en een boulet speciaal met kruiden ketchup *Coupe Chiquita met cocos, bananaan en meloen *Scampi's Diabolique *Fetakaas en olijven *Ketchups Chips *Lasagne Napolitain *CAESAR SALAD in Amerika mmmmmmmmmmmmmmmm |
Boerenkool.
|
patat :bloos: of wentelteefjes
|
Geen idee maar de McFlurry scoort wel aardig hoog en de siberienne die ik in een restaurant heb gegeten ook. Er zijn zoveel dingen die ik lekker vind, dat maakt het zo moeilijk.
|
Citaat:
|
lasagna (MMmmm (y) )
|
chocolademousse van de Griek! Mmmmmmm
en witte chcolade met rijst van: jawel, de Aldi! (heeel verslavend!) |
echte italiaanse pizza en daarna ijs in italie (y)
|
griekse salade, alle ingredienten direct van het Griekse platteland (y)
vers zelfgebakken brood met aardbeien. wat een heeerlijkheid! |
milka choco swing
champignons spinazie eh... |
Citaat:
|
heel veel dingen:
-goede pasta -goede pannenkoeken -een taartje van een af andere bakker die hij snel inelkaar moest flansen voor de koning oid en dat is nu een bekend recept |
poehhh. garnalen, garnalencocktail, tiramisu, after-eightijs, zelfgemaakte lasange, argentijns grill eten, gyros, souvlaki, en nog een h-o-o-p.
|
wat een ontzettend lekker topic
|
*krijgt honger*
De meeste soorten chips met barbecue smaak, chocolade (en alles waar chocolade inzit), frituur-maaltijden, etc.. :) En gezond : aardbeien! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |