![]() |
Beste Coach Eredivisie 2004
Nou, stem zou ik zeggen!
Hieronder is plaats voor enkele toelichting :) Ik heb de plaats per coach bepaald door het resultaat in de Eredivisie... |
Citaat:
degraderen en dan in dit lijstje staan . |
Ik heb Co Adriaanse gestemd, hij heeft dat toch weer mooi gedaan met AZ. Hij bewijst hiermee een goede trainer te zijn, nadat hij was afgemaakt bij Ajax.
De trainers van de topclubs hebben het dit jaar niet echt goed gedaan vind ik. Maaskant had ook gekund om zo'n kleine club zo veel punten te laten pakken met af en toe relatief goed voetbal vind ik ook goed. |
Citaat:
Ja mijn coach staat er niet in... :) |
Citaat:
Dwing eerst respect af jij! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Like duh :rolleyes: |
Je word lid, opent overal kansloze topics, nutteloze reacties en dan durf je nog commentaar te hebben op iemand topic!
+ wat Alexanchez zegt. Ga fietsen! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is wel waar, en ik word gek van die gozer. :mad: |
Citaat:
|
Ik vind hem tof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dit geval wel. |
Citaat:
Jij ziet jou posts blijkbaar als heel veel toevoegend? |
Citaat:
|
Nu stoppen met flamen of ik vertel wie je broertje is. :evil:
Dit is veeeel effectiever dan de bans van forumbaasjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EN ik heb wat respect afgedwongen :p (althans dat hoop ik) |
Citaat:
Ik ken DJ Flem alleen van naam... |
Citaat:
|
OK let's go ontopic.
|
Citaat:
(mooi was toch een irritant kutkind) |
Citaat:
|
nu ff on-topic graag ja ..
|
Citaat:
|
:o serieus? .. helemala niet gezien:S
(jij moet duits leren! anders ga je daarna weer zeuren dat het een kut rep. was ;)) Suc6! |
Citaat:
bedoe l je deze: :o wie is de beste coach van nederland op dit moment sjezus dat is wat heel anders :p |
Citaat:
Offtopic: En ja, ik ga Duits leren... Al kan ik dat stencil van die vragende voornaamwoorden niet meer vinden. :( Is dat trouwens veel? voor m'n planning moet ik dat even weten... |
Citaat:
Ja, maar dit is toch al heel wat anders, zoals snieky al zegt. @Alexanchez: ik ken het al bijna, vet makkelijk :) . Nee is niet zo veel, ik zal ff kijken of ik hem kan inscannen. |
Citaat:
|
Waar zijn Rinus Israel en Henk Wisman :nono: :evil:
|
Hoewel ik zeer veel respect heb voor de methodiek en uitingen van co adriaanse, heb ik toch op martin jol gestemd... Ik heb hem altijd een fantastisch coach gevonden!
Enneh... Johan Neeskens zal best een goede trainer zijn, maar maakt mi. de verkeerde keuzes... En soms pakte dat toch goed uit (vorig jaar), maar ik ben er niet zo heel blij mee... |
Citaat:
ten eerste: hij geeft geen commentaar hij vraagt een logische vraag. ten tweede:respect dwing je af door mee te praten en normaal te doen en ik zie niet wat er mis is met deze vraag. ten derde:als je deze jongen niet mag door de reactie's die die geeft geef je daar maar commentaar op maar niet op de dingen die die wel normaal post. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Co, maar das logisch he...
|
(n) (n) (n) (n) (n) Nou is Co ineens de beste coach :eek: Toenie bij Ajax zat, zat iedereen op em te zeike en hij word 1x 5e met een AZ dat al 4 jaar onder zn niveau speelt en hij is ineens een held.. (n) (n) (n) (n)
|
moet je nagaan hoe slecht de rest was ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Koeman heeft Sneijder, De Jong en min of meer Ibrahimovic door laten breken. En hij heeft De Ridder naar de A-selectie gehaalt, en hij kan de rechtsbuiten van Oranje worden. (Dat we daar Van der Meyde voor hebben doet er niet toe ;)) Wie trok Trabelsi trouwens aan? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |