![]() |
[vetkrijt] opdracht voor school
hooi,
ja kweet ut... kom jullie weer vervelen... maar dit is iets wat ik voor school moest maken... de opdracht heet move your body.... je moest er muziek uit een discotheek in verwerken *vandaar die vage gekleurde lijntjes...* maja... dus alweer: wat vinden jullie ervan? http://picserver.student.utwente.nl/...2907OU1/p.jpeg detail: *voor zover het scherp is...* http://picserver.student.utwente.nl/...0V10XJ0/p.jpeg x tanja |
Leuk leuk, alleen die witte lijnen staan zo saai, misschien had je daar ook nog een kleurtje van kunnen maken.
|
Citaat:
|
Ik vind 'm wel keej (y). Waar is het eigenlijk op gemaakt :confused: Niet dat het belankrijk is ofzo, gewoon nieuwsgierigheid :p
|
Citaat:
|
Ik vind hem mooi, mooi kleurgebruik en leuk plaatje. Ziet er inderdaad erg bewegelijk uit. (y)
Witte stoort mij trouwens helemaal niet, ik vind het zelfs wel mooi staan, als je dat in een kleur had gedaan was het imho te druk/vol geworden. |
Ben het met Sherco eens.
|
Ik vind dat witte juist ook erg goed; de witte lijnen vind ik alleen net wat te dik. Verder erg leuk, goede compositie ook. Vooral de twee figuren in de linker/rechter bovenhoeken vind ik erg goed; daardoor wordt ook veel beweging gesuggereerd (y).
|
Ik ben het met Leonoor eens.
|
ik vind het een mooi werk, juist die witte lijnen maken het schilderij krachtig terwijl de dansende(?) personen het schilderij sierlijk en vloeiend maken. Heel mooi gedaan:)
|
Mooi gedaan! De kleurovergangen zijn ook erg goed gelukt!
Ik vind de witte lijntjes niet echt storend, ze zorgen net voor contrast, al hadden ze misschien idd ietwat dunner gekund. Maar echt mooi! |
erg mooi,
en dat witte had niet gekleurd gemoeten, dit is erg mooi en ik zie er wel een beetje een disco bal in of iets laser light achtigs.. Je ziet echt dat de poppetjes bewegen. Heel goed gedaan. |
Ik ben het ook met Sherco eens. Dat wit geeft juist een beetje rust in al die kleuren waardoor de kleuren er ook meer uitspringen (y)
|
Hmm nu ik er zo naar kijk ben ik het wel eens met bovenstaande, al die kleurtjes zitten al in die zwierige dingetjes en een gekleurde achtergrond zou alleen maar afleidend zijn.
(y) |
Citaat:
de rest bedankt voor jullie mening... de witte slietjes zijn soms ook wat scheef... en tja, ze mochten eigenlijk wel wat dunner :S |
Citaat:
|
Ziet er heel erg vet uit (y) , maar ik vind de achtergrond toch wat minder. Ik had het leuker gevonden als de bewegende/gekleurde figuren op een effen achtergrond (bijv. wit) zaten.
|
hijs wel snoezig :) leuk gedaan.
|
kvind hem gaaf :)
|
ik vind m erg leuk , move your body is duidelijk maar ik vind het te lief voor 'discotheekmuziek'. op een of andere manier verbind ik dat met wat hoekigere lijnen (maar dat ligt misschien wel aan t feit dat ik niet kan dansen enkel wat stijve hoekige bewegingen kan maken)
|
Ik vind het wel een earth wind and fire sfeertje uitstralen :D
|
Citaat:
|
Ik vind dat je het goed uit hebt gebeeld! Gezellige tekening ook.
|
Citaat:
Ik vind hem ook erg leuk! Dat het beweegt is heel duideilijk en de lijnen enzo vind ik heel mooi gemaakt (die soort van linten dan zeg maar). |
Citaat:
|
erg mooi, ik zou het wel aanmn muur hangen :cool:
|
gheghe thnx :D nog steeds geen punt voor gekregen :S stomme leraar....
|
Hier heb ik maar een woord voor: Mooi. (y)
|
ik ben het met ^dragon^ eens
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |