![]() |
Mannen in Roze..
Kan dat of niet?
Ik vind het kunnen, een roze polootje vind ik heel leuk, maar niet te overdreven, niet helemala roze ofzo, een ding roze, niet meer.. |
1 van mijn 2 buurmannen heeft geloof ik een roze leren broek en een fluffy roze broek.\M/
|
Mijn vriendje heeft een grijs/roze gestreepte trui; very sexy (Y)
|
Ik heb vorige week vrijdag een roze polo gekocht :D Niet knalroze, maar nog wel aardig zachtroze zeg maar. Ik zal er nog wel is een fotootje van maken :)
|
Het kan wel ja...
Persoonlijk vind ik het beyond oneindig afschuwelijk. Tenzij het een fluorescerend roze shirt is, 'voor de gein' zeg maar. Dat mag dan net wel. Denk ik. |
Citaat:
hoeft niet hoor :) |
Een roze polo o.i.d. voor een keer vind ik niet zo erg, zolang er maar geen roze broek bij komt (n)
|
bah (n)
|
kan best mooi zijn vind ik; heb alleen een zachtrose-wit gestreept overhem maar ik ben altijd wel in voor blije kleurtjes.
|
roze accenten zijn (y), maar het moet niet te erg worden.
Roze polo's bij mannen vind ik sowieso iets...te. |
Citaat:
Algemeen gezien, nee niks voor mij. |
Dat is echt gay. Maar desondanks niks voor mij.
|
Roze polo kan, lichtroze overhemd ook nog wel.
|
Citaat:
|
roze is dope (Y)
|
Mannen in roze gaan hard (y) Maar alleen polo's, de rest is lelijk. Tenzij je een gebruinde pisnicht bent in pak, en roze overhemd je de tentoonstelling van Marc Newcomen opent :bloos: :bloos:
|
ik vind jongens in roze polo's (zoals hier mee gezegd wordt) of roze overhemden echt wel leuk! lekker dragen dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebroken roze is mijns inziens best oke.
|
Citaat:
voor de rest nog niets gezien wat kan |
ik heb een zacht roze Dickie hempje met 3/4 mouwen, het is voor vrouwen eigenlijk en ik pas er nu met moeite in, ben wat breder geworden :cool: Echt een mooi shirtje, draag hem als het lekker weer is op het strand.
|
Felroze kan soms nog wel (idd 'voor de gein'), maar van dat zacht/babyroze moet ik dus echt kotsen. (n)
|
een roze overhemd vind ik wel mooi maar het ligt er ook aan wat voor een man het is, als het al zo'n gladjanus is dan vind ik roze niks
|
soms kan t mooi staan
voorbeeld laatst was er zon hele stoere skater die opeens een roze bloesje aan had het was geweldig, en hij was nog gebruind ook ohhhh <3 |
Citaat:
Ik hou niet zo van roze bij jongens,er zal vast wel leuke roze mannenkleding bestaan maar ik heb het nog niet gespot van die felroze blouses onder een colbert vind ik wel leuk staan als de jongen zelf een stoer typje is maar baby roze polo's? :nono: |
ik heb een roze polo van lacoste en een rose met rood shirtje van g-sus :o ,
ik vind het dus wel kunnen,mits niet felroze en roze broeken zijn (n) |
ik kan het hebben want ik ben de bombamastah :cool:
|
Helemaal roze of in combinatie met een andere kleur polo/shirt/longsleeve vind ik wel leuk. Broeken niet. (n)
|
Boeiend. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat vind ik wel leuk. |
Citaat:
|
kheb een felroze tshirt, hij oont, kheb em ook alleen maar omdat ie felroze is.
|
Mja ik zie mezelf er nou nog niet bepaald in rondlopen, laat ik het daar op houden
|
Een oudroze shirtje kan best op een spijkerbroekie.
|
Citaat:
|
Vrouwen kunnen ook niet in roze
maw. Mooi roze is ook lelijk |
|
Ieh, nee.
|
goed gevonden die foto :)
trouwens vindt ik roze ook niet echt een mooie kleur voor een man, voor een vrouw kan het well euk staan. |
Die nick (y)
+ bij vrouwen vind ik het eigenlijk ook nix, vooral niet in combinatie met witte broeken :| |
Citaat:
|
Een jongen die ik ken heeft n FELroze zwembroek. Maar hij is vrij bruin van huidskleur dus hij kan t hebben. Bij bleke mannetjes zal het waarschijnlijk minder staan.
|
het ligt aan de persoon die het draagt.
|
Citaat:
Ik vind het eigenlijk allemaal mooi bij vrouw in combinatie met een witte broek of spijkerbroek... :s |
kan wel leuk zijn. maar gewoon 1 ding. of roze assesoires
|
Mannen moeten net als vrouwen zelf weten wat ze dragen. het maakt mij echt niet uit of se alleen un roze t-shirt aan hebben of dat ze helemaal in het roze zijn. Wat wel weer zo is is dat als je helemaal roze gaat je sneller wordt aangezien voor een homo. dat kan ik als een nadeel zien! Verder maakt het me niks uit en zou ik zeggen Doe wat je Wil Het is je Wil die het Doet ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |