![]() |
Het is net uit. Een vriend wil meteen met je naar bed.
Is zal het even kort samenvatten.
- 3-jarige relatie die een beetje aan/uit is - tijdens uit-periode maak ik slippertje met vriend', maar meer niet - relatie raakt weer aan. - gewone omgang met vriend - relatie raakt uit - vriend belt op om nummertje te maken En dit laatste is het probleem. Stel je voor, je bent net uit elkaar, en een vriend, belt je om bot te zeggen 'he je bent toch vrij, we hebben het al een keer eerder gedaan dus waarom niet nu.' En het erge is, hij reageert ook heel verbaast als je je beledigd voelt en nee zegt. Wat is dit voor asociaal gedrag onder jongens. Een keer mee naar bed betekend dus dat ze hun hele leven lang een optie op je hebben? bah |
Idd vrij zielige actie, maarja, jongens he, niet geschoten is altijd mis. Hij draait er iig niet omheen :P.
|
Citaat:
wat een eikel is die jongen zeg! tis net uit en hij belt gelijk al volgens snapt hij niet dat je even wat ruimte nodig hebt, vooral als je een relatie van 3 jaar net hebt afgesloten |
Niets van aantrekken toch? Wees blij, een beetje aandacht krijgen kan geen kwaad. En als jij verder niks wilt dan zie ik geen probleem, laat hem gewoon doen... jongens he :rolleyes: :)
|
zie het als een compliment, zonde van je energie en tijd om je hier druk over te maken...
|
Citaat:
|
Je vindt heus nog wel een jongen die je waard is, eikels bestaan er genoeg op de wereld :rolleyes:
Beschouw het als een compliment en negeer hem gewoon |
Citaat:
Ok, het is een nogal zielige actie van hem, maar zie het idd maar als compliment en wees blij dat ie gewoon eerlijk is. Dat het niet tactisch is, is een tweede. En er op ingaan een derde :) |
Zeg, ik eis dat je die beledigende opmerking over o.a. mijzelf nu onmiddellijk terugneemt! :mad:
Alicia: scheldwoord verwijderd. |
Citaat:
|
laat hem bij je komen en zet hem in z'n blote kont het huis uit.
hij doet het nooit weer :D |
lekkere vriend is dat....
|
Wat een vriend zeg... Er zijn helaas genoeg eikels op deze wereld, maar je komt vast nog wel iemand tegen die zo niet is!
|
Citaat:
:D |
ahum, noem je dat een vriend?????
dumpen die hap |
Ik zou dat niet doen, zeker als je een hele lange tijd met iemand bent gegaan. Dan is het eigenlijk normaal dat je niet meteen een knop om kunt draaien en meteen met iemand anders in het nest ligt. Als het goed is heb je dan een tijdje nodig om je vorige liefde te verwerken.
Trouwens, als die ene vriend je alleen maar belt om af en toe een nummertje met hem te maken, gebruikt hij je ook nog eens als hij verder nix wil. |
Ach, jij ging met m naar bed toen het eventjes uit was met jouw vriend, dus je kunt hem niks verwijten, jij bent immers net zo'n fout persoon als die gast die denkt je nog even een keer te kunnen dekken. (Y)
|
helaas, er zijn ook mannelijke [censuur] evenals vrouwlijke. Leer er mee leven, en spaar je hart, wind je niet op
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat mensen van 22 over 't algemeen wel konden relativeren en niet meteen veralgemenen... :/ |
Maar euh, hey neukeuh? http://www.boomspeed.com/methuselah/wenkbrauw.gif
|
Ach, hij is tenminste eerlijk :P
Maargoed, ik zou me er ook boos om maken, vooral het feit dat-ie dan niet begrijpt dat je niet wil... maargoed, gewoon met rust laten verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Sowieso, ik was niet eens serieus. Wat ik bedoel te zeggen is dat ze niet alle jongens moet beledigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |