![]() |
(ps)creepy clown
tja wat een beetje verveling en fantasie al niet voor kunst kunnen beteken :p
is btw gewoon een foto van mezelf is een beetje (n) kwaliteit misschien omdat ik ehm met een handycam heb gemaakt maar ik vond ehm wel cool :cool: :evil: http://img26.photobucket.com/albums/...vil/clown3.jpg |
mijn god :(
|
Citaat:
|
waT?!
sjonge jonge zeg zijn jullie nou helemaal gesjokkeerd(K*Twoord) omdat ik van mezelf een of andere freaky clown maak? geloof me als je ehm onbewerkt ziet is ie pas erg :o |
lol (y)! :cool:
|
Een waar kunstwerk als je het mij vraagd.
|
goh anders is dat ff gejat van het IOWA masker van slipknot droogkloot Shawn. Poeeem!! Volgens mij ben jij een "echte " maggot of nie, hé, met je fredpet :)
|
creepy clown is een dubbelopismeee en ook nog lelijk!
|
wel geinig :cool:
met je Petje van Fredje :p |
Citaat:
|
hahahahahahayoujustmademyfuckindayworthwhilehahahahahahahahahahahaha
|
Maak daar maar Cheesy Clown van, met zijn 6'je en pentagram.
|
Citaat:
Wat de foto zelf betreft..misschien kan je Onzin of een of ander grappig fototopic proberen. Hij is best grappig, maar vind hem niet 'kunstig' of zo. |
Lekker fout. Het is verre van artistiek
|
niet artistiek
treiter ons niet hier mee is dit niet een beetje gejat van erwin olaf? |
Mag ik vrijuit spreken ?
Hij is bagger ! rondom kut. Wat doe je hier dingen zoals dat te posten ??@!1? Ga in de hoek zitten en schaam jezelf. |
wel gedurft om bij deze zooi ook nog je eigen foto te gebruiken
|
typisch geval van hopeloos uit de smaak vallen
|
Citaat:
Ga in de hoek zitten en schaam jezelf. |
:bloos:
|
hij is vet man (y)
|
die ogen :s
|
Citaat:
DE TERING. Alsjeblieft. Het is 'vraagt'. Met een T. TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Thanks. |
Citaat:
|
ik vind het lekker extravagant
|
krijg hoop reacties dat ie kut is en dat ik me moet schamen hehe
nee ik heb wel respect voor een beetje verveling hehe. Toch wel knap meer als 20 kutreacties en nog steeds geen slotje :) |
Citaat:
|
:| ik denk dat ik maar niet ga zeggen wat ik wou zeggen
|
Oooooooh hier word ik even helemaal stil van, wat prachtig, wat gewéééééldig, dat kleurgebruik, de vorm, het hele plaatje, wauw. Ik ga 'm printen, nee, op posterformaat afdrukken, nee, behang van laten maken!
|
Citaat:
pffff ik ben blij dat ik niet vaak posts hehe ik word gelijk helemaal de grond ingestamd telkens als ik iets post :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker ventje
|
Wow bijna nog erger dan Wenomic. En geloof dát is friggin' moeilijk ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
[RANT] Ik snap al niet goed waarom je dit post met een serieuze titel en beschrijving, want dit is toch bedoeld als "grap", niet? Maar als jij het serieus opneemt dan ik ook :p : Moeite is soms toch wel belangrijk hoor, en doe es iets origineel ipv een derderangs slipknot-clown rip-off met 14e-rangs photoshop bekwaamheid. Dit is zoiets dat je voor de gein op 6 minuten maakt, maar dat je absoluut niet post op een forum lijkt me zo. Wees nu eens eerlijk, had je hier nu echt lovende reacties op verwacht? nee toch he. [/RANT |
hahaha ik vind het wel leuk ....
|
hahahhaah.
ik wil ook blauw haar |
HAHA
ik lachte hardop :D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|