![]() |
beleid schrijven
Heeft daar iemand ervaring mee? En kan die iemand mij helpen? ;)
|
Mensen zonder ervaring, maar met kennis mogen natuurlijk ook reageren. ;)
Het gaat btw over het ICT-beleid van een school. :) |
Wat bedoel je met beleid, wat moet je opstellen dan? Leg even uit, misschien hebben we geen ervaring of kennis, maar kunnen we je wel tips geven of meedenken aan dingen die je misschien zelf zou kunnen vergeten :D.
|
Citaat:
't onderwerp is iets veranderd, ipv ict beleid is het nu ict in de zorg. 'k moet zeg maar een plan maken voor het invoeren van ict in de leerlingenzorg op een basisschool (de voordelen en nadelen benoemen, kostenplaatje, personeelsgebeuren, enz.). |
'k Zou wel willen helpen, maar ik vrees dat ik het niet zo goed begrijp. ICT, dat heeft toch met computers of zo te maken?
Dus momentaal haal ik dit uit je vraag: 'Hoe moet ik de leerlingenzorg ...???...ict...nog iets??..verbeteren en hoe zit het met de kosten en zo...' 'k Begrijp er dus geen snars van. :o |
ict is informatie- en communicatietechnologie. En mijn 'vraag' is hoe je de leerlingzorg kan automatiseren (en daardoor verbeteren), zeg maar.
En onder leerlingzorg versta ik dan de leerlingdossiers bijhouden, toetsgegevens bijhouden en verwerken, handelingsplannen, enz. |
Ik weet niet of het een soort van verslagvorm moet worden maar in dat geval denk ik (en soms kan ik dat beter niet doen ;) ) dat je eerst uiteen moet zetten waarom het nodig is, dan de voordelen en nadelen en dan wat de beste manier is om er optimaal gebruik van te maken. Steeds terug grijpend naar praktijk voorbeelden. :)
Als ik er helemaal naast zit, dan moet je ff duidelijker uitleggen wat je bedoeld :bloos: Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |