![]() |
cannabisgebruik jeugd neemt af
|
ja dat is fijn..
|
vind je :confused: slecht voor de ecnonmi man
|
omdat wij ex-jeugd nu volwassen zijn, hè sebas! hahaha, procentueel fikse daling..
'Cannabisgebruik onder volwassenen neemt daarentegen toe' ;) |
sebas? de naam is LEON! :mad:
|
Jep. Zag t ook net..
Die man van t Trimbos zei ook dat dit eigenlijk goed nieuws is, want het is bewijs naar veel andere landen dat het Nederlandse gedoog beleid eigenlijk juist heel goed werkt! (omdat er door andere landen altijd zoveel kritiek is). Maar vrijgeven van cannabis gebruik leidt juist helemaal niet tot onoverzienbare situaties, sterker nog het aantal gebruikers neemt dus blijkbaaraf! |
Citaat:
|
Citaat:
aangenaam :p Idd joyce! Grown ups taking over the world! |
lol.. maarja ach.. das t trimbos instituut.. die krijgen subsidie als ze met leuke cijfers komen.. kheb t daar niet zo op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt echt geen flikker van ... paar weken geleden waren ze nog bezig over het extreme gebruik van cannabis bij de jeugd... hou op
|
of het nou beter is dat de jeugd meer zuipt...
|
dit is opzich wel goed, maar als we meer beir gaan drinken schiet het natuurlijk niet op..Maarja, ik zit al jaren met die stijgende lijn.
|
volgens mij is het bullshit en wordt er echtwel steeds meer geblowd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee wij zijn een volk apart
|
wel legaal, maar toch anders
wij voelen ons anders, we zijn anders... Maar toch zijn we gelijk... |
dat is zeker waar
|
jullie kunnen kiezen. Ontopic blijven of een slotje krijgen :D. BOFH Power .
Ik vind het afhankelijk van de reden een goede ontwikkeling. Het is namelijk zo dat als dit komt door een vergrote bewustheid, dat ons systeem blijkt te werken. Nu kunnen we de grote tegenstanders van ons drugsbeleid monddood maken. Het was allang zo dat het drugsgebruik (beter gezegd het 'ooitgebruik') in Nederland veel lager ligt dan bijvoorbeeld in de VS bij zowel soft- als harddrugs. Ik denk dat we moeten afwachten of het een trend is of dat het een incidentele daling is. Het gebruik onder meisjes is trouwens gelijk gebleven. |
onzinnig topic en alleen maar gespam
doe maar een slotje! |
''jeugd van tegenwoordig''
|
Citaat:
Ontopic: Op zich is het een goede ontwikkeling dat de jeugd steeds minder blowt. Stuk gezonder en noem alle clichés maar op. Aan de andere kant is het wel weer jammer dat er steeds meer gedronken word. En van wanneer is dit onderzoek ik zie alleen staan dat het cannabisgebruik tussen 1988 en 1996 is gestegen maar er staat niet bij wanneer ze tot de ontdekking zijn gekomen dat het is gedaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zouden we nu op de lijst van bedrijgde diersoorten komen?
|
Citaat:
|
idd, de echte grootgebruikers zijn volwassen he :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |